Huobi با فرستادن یک کاربر خوش شانس به فضا یک سال دیگر را در اطراف خورشید جشن خواهد گرفت.

Huobi Group، یک شرکت بزرگ بلاک چین در پشت سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، هشتمین سالگرد تولد خود را به شکلی غیرعادی جشن می گیرد.

هوبی روز چهارشنبه به کوین تلگراف گفت که این شرکت مجموعه ای از رویدادها را به عنوان بخشی از جشن های هشتمین سالگرد خود، از جمله تبلیغات هدیه و بلیط سفر فضایی برگزار خواهد کرد.

Huobi مسابقه ای برگزار می کند که به یک برنده خوش شانس تجربه سفر به معنای واقعی کلمه به فضا را ارائه می دهد. همه کاربران Huobi Global در سراسر جهان واجد شرایط شرکت در یک مسابقه رایگان هستند، اما محدودیت های خاصی وجود دارد.

جف می، مدیر استراتژی جهانی Huobi Group، به کوین تلگراف گفت: «هنوز الزامات بهداشتی وجود دارد که برای رفتن به فضا باید رعایت شود، اما این جزئیات در مرحله بعد فاش خواهد شد.

این شرکت از افشای اینکه چه آژانس فضایی این سفر فضایی را برای Huobi فراهم خواهد کرد یا اینکه آیا این سفر از طریق یک شرکت خصوصی مانند Blue Origin جف بزوس  یا SpaceX ایلان ماسک انجام خواهد شد، خودداری کرد . 

Mei افزود: «پیامی که ما سعی داریم با این مسابقه ارسال کنیم این است که مفهوم فضا برای همه باز است و این بازتاب دهنده باز بودن ارزهای دیجیتال و پلتفرم Huobi است.

تا اواخر نوامبر ادامه دارد، جشن‌های سالگرد Huobi همچنین شامل انجمن آنلاین سالانه شرکت، Huobi Summit 2021: Blockchain and Beyond خواهد بود. این رویداد روز دوشنبه برگزار می‌شود و در آن میزگردهایی با کارشناسان صنعت در کنار مقامات دولتی برگزار می‌شود.

فهرست سخنرانان شامل آلن گرینسپن، رئیس سابق فدرال رزرو ایالات متحده خواهد بود. گرین اسپن تورم جهانی را مورد بحث قرار خواهد داد زیرا بسیاری از سرمایه گذاران در جستجوی بازدهی بالاتر به ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

گرینسپن به عنوان یکی از حامیان اصلی بیت کوین ( BTC ) شناخته می شود و بیت کوین را با نوع اولیه پول در ایالات متحده به نام «ارز قاره ای» مقایسه می کند. وی همچنین از ایده ارز دیجیتال بانک مرکزی در سال 2019 انتقاد کرد .

مرتبط: Huobi مشتقات ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از کاهش قیمت معامله‌گران چینی می‌بندد

دو جون، یکی از بنیانگذاران گروه Huobi، خاطرنشان کرد که این شرکت به گسترش ردپای جهانی خود برای معرفی محصولات نوآورانه و خدمات محلی، از بازارهای ترکیه و برزیل ادامه خواهد داد. برای تقویت گسترش جهانی خود، Huobi به دنبال افزایش تعداد کارکنان خود از 2300 کارمند به 3000 تا پایان سال 2021 است.

Huobi اخیراً پس از اینکه دولت چین در اواخر سپتامبر یک ممنوعیت بزرگ دیگر ارزهای دیجیتال را اعمال کرد، مجبور به خروج از چین شد. از اواسط اکتبر، مشاغل Huobi در خارج از چین فعالیت می کردند و  از نظر حجم معاملات و درآمد حدود 70 درصد بودند .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع