کارمند متل که بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرد، گفت: “این آینده است – همه ما تصمیم گرفته ایم که بانکداری متمرکز تقلب شده است، بنابراین بیشتر به طرح های پونزی هر شب اعتماد داریم.”

ساوت پارک، مجموعه تلویزیونی انیمیشنی که اغلب به موضوعات موضوعی با پیچشی کمدی می پردازد، نشان داد که بیت کوین به عنوان یک وسیله اصلی پرداخت در آینده ای نه چندان دور مورد استفاده قرار می گیرد.
در قسمت «پس از کووید» از فصل بیست و چهارم آن که پنجشنبه پخش شد، ساوت پارک یکی از قهرمانان سریال، استن مارش را به تصویر کشید که 
تقریباً 40 سال بعد، یعنی زمانی که همه‌گیری همه‌گیر شده است، 
در یک متل ارزان با استفاده از بیت‌کوین ( 
BTC ) اقامت می‌کند. به شوخی برای همیشه تمام می شود 
تخیلی 
Super 12 Motel Plus – در آینده ای که تقریباً همه نام های تجاری دارای “plus” و “maxx” هستند – فقط “بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده” را می پذیرد، با نمایش مارش با استفاده از کارت پلاستیکی با آرم BTC و کد QR.
منشی متل گفت: «این آینده است – همه ما تصمیم گرفته‌ایم که بانکداری متمرکز تقلب شده است، بنابراین بیشتر به طرح‌های پونزی هر شب اعتماد داریم».

بسیاری در فضای کریپتو ساوت پارک را به دلیل انتقاد از واکنش دولت و بانک های ایالات متحده پس از بحران مالی سال 2008 می شناسند، که توسط میم “aaaand… it’s gone” رایج شد – اشاره به از دست دادن پول مارش بلافاصله پس از سپرده گذاری در یک بانک 
از دیگر پیش‌بینی‌های آینده در قسمت اخیر، وسایل نقلیه خودمختار، دستیارهای دیجیتال هولوگرافیک و استندآپ کمدی است که در میان فرهنگ «بیدار» تبدیل به سایه‌ای از خود می‌شوند.
اگرچه ارجاع به ارزهای دیجیتال و بلاک چین در رسانه های جریان اصلی تا حدودی رایج است، اما همیشه اینطور نبود. 
اولین سریال تلویزیونی که BTC را به نمایش گذاشت 
The Good Wife در ژانویه 2012 بود، اما برخی دیگر از فناوری نوظهور و ابزار مالی برای کمدی و درام استفاده کردند. 
امسال، شخصیت جیمز اسپیدر در 
فهرست سیاه ادعا کرد که هویت واقعی ساتوشی را می‌داند، و سیمپسون‌ها 
قیمت بیت‌کوین را در یک فید متحرک سهام 
نشان دادند که 
تا بی نهایت حرکت می‌کند .
مطالب مرتبط: نمایش واقعیت، کاربران رمزارز را که از کیف پول خود قفل شده اند، خارج می کند
ظهور بیت کوین در مجموعه انیمیشن محبوب در حالی رخ می دهد که قیمت دارایی کریپتو برای بیش از یک هفته بیشتر زیر 60000 دلار بوده است. 
بر اساس داده‌های 
Cointelegraph Markets Pro ، قیمت بیت‌کوین در زمان انتشار 59237 دلار است که از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 69000 دلاری در 10 نوامبر، بیش از 14 درصد کاهش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع