قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان، ابراز نگرانی کرد که بانکمن-فرید می تواند راه هایی برای فرار از محدودیت ها و برقراری ارتباط پنهانی با دیگران به صورت الکترونیکی بیابد.

به گفته قاضی، شرایط وثیقه سام بنکمن-فرید هنوز بسیار ملایم است


در 10 مارس، رویترز گزارش شده است لوئیس کاپلان، قاضی منطقه ای ایالات متحده، نسبت به شرایط وثیقه پیشنهادی برای سام بنکمن-فرید، بنیانگذار سابق صرافی ارزهای دیجیتال FTX ابراز نگرانی کرده است.

همانطور که قبلا توسط Cointelegraph در 4 مارس گزارش شده بود، لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک خدمت می کرد، پیشنهاد کرد که Bankman-Fried از استفاده از گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها و هر پلتفرم بازی ویدیویی منع شود یا دستگاه هایی که امکان چت و ارتباط صوتی را فراهم می کنند. در این پیشنهاد آمده بود که ارتباطات بانکمن-فرید باید محدود به «تلفن تاشو یا سایر تلفن‌های هوشمند بدون قابلیت اینترنت یا غیرفعال بودن اینترنت باشد».

با این حال، در جلسه استماع 10 مارس، رویترز گزارش داد که کاپلان نسبت به این پیشنهاد ابراز نگرانی کرد و گفت که بانکمن-فرید “مخترع” است و می تواند راه هایی برای فرار از محدودیت ها و برقراری ارتباط پنهانی با دیگران به صورت الکترونیکی بیابد.

گزارش شده است که کاپلان به اشتراک گذاشته است:

او می‌توانست راهی برای دور زدن آن پیدا کند و احتمالاً گرفتار نشود.»

کریستین اوردل، وکیل بانکمن-فرید، به دادگاه اطمینان داد که با دادستان ها بر روی پیشنهاد جدیدی برای رسیدگی به نگرانی های قاضی کار خواهد کرد.

مطالب مرتبط: وکلای Sam Bankman-Fried درخواست تمدید پیشنهاد شرط وثیقه را دارند

Bankman-Fried در حال حاضر برای فرار از زندان مبارزه می کند دادگاه تقلب برنامه ریزی شده او در 2 اکتبراما دادستان ها او را به سرقت میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX، دریافت ده ها میلیون دلار کمک های سیاسی غیرقانونی و دستکاری شاهدان متهم کرده اند.

وثیقه 250 میلیون دلاری بانکمن-فرید از 9 فوریه پس از افشاگری های وی مورد بررسی قرار گرفته است. تلاش کرد با شاهدان احتمالی تماس بگیرد در مورد او علاوه بر این، او به طور موقت بود استفاده از VPN ممنوع است پس از اینکه دادستان ها ادعا کردند که او دو بار در 29 ژانویه و 12 فوریه از آن استفاده کرده است.

سه تن از نزدیکترین همکاران سابق بانکمن-فرید، از جمله سابق کارولین الیسون مدیر عامل آلامدا، گری وانگ، رئیس سابق فناوری FTX، و نیشاد سینگ، رئیس سابق مهندسی FTX، اقرار به گناه کرده اند و به دادستان ها کمک می کنند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر