روند قیمت بیت کوین پس از از دست دادن تقریباً 6000 دلار در 26 نوامبر به عنوان برنده و بازنده ترس از نوع ویروس کرونا ثابت می شود.

بیت کوین ( BTC ) با افتتاح وال استریت در 26 نوامبر، پس از نگرانی در مورد نوع جدید COVID-19 که باعث فروش بازار جهانی شد، برخی از ضررهای خود را کاهش داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

با شروع وحشت کروناویروس، فایزر پیشرفت می کند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می‌دهند که BTC/USD به رکود خود با کمی بالاتر از 53500 دلار در Bitstamp پایان داده است.

این جفت پس از آن تقریباً 1500 دلار اضافه کرد زیرا تعادل به بازارهای رمزنگاری بازگشت و در زمان نوشتن حدود 54400 دلار معامله شد.

هم دارایی‌های کریپتو و هم دارایی‌های سنتی به لطف تکثیر نوع جدید کووید-۱۹ به نام «Nu» که برخی از طرف‌ها ادعا می‌کنند می‌تواند برای برنامه‌های واکسن مشکل ایجاد کند، در آن روز متلاشی شدند.

فایزر، یکی از تولیدکنندگان عمده واکسن‌های کووید-19، به‌طور آشکاری روند نزولی بازار عصبی را کاهش داد و در وال استریت 7 درصد رشد کرد. در مقابل، S&P 500 1.5 درصد کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته Pfizer (NYSE). منبع: TradingView

در آنچه برای کسانی که شاهد وقایع مارس 2020 بودند آشنا خواهند بود، بنابراین بیت کوین ویژگی های سرمایه گذاری نامتقارن خود را رها کرد تا هم تراز با سهام و هم با دلار آمریکا سقوط کند.

سقوط به زیر 54000 دلار با ترکیبی از تردیدهای آشنا از سوی منابع، از جمله رسانه های اصلی همراه بود، و CNBC با پیوستن به بلومبرگ ادعا کرد که بیت کوین “وارد قلمرو بازار نزولی” شده است.

رکت کپیتال، تاجر و تحلیلگر، در سخنانی محتاطانه در مورد تأثیر حرکت های روز بر چشم انداز بلندمدت بیت کوین گفت: «بیایید ببینیم کندل روزانه چگونه بسته می شود.

#BTC مقاومت مورب سیاه را دوباره بررسی می کند و آنجا را رد می کند

در رد، BTC $ به پایین ساختار گوه برگشته است.

بستن روزانه زیر خط روند پایین شکست را تایید می کند

بیایید ببینیم چگونه شمع روزانه بسته می شود #Crypto #Bitcoin pic.twitter. com/xnEroEYfEj– Rekt Capital (@rektcapital) 

26 نوامبر 2021

حجم تراکنش بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است

با این حال، در میان تحلیلگران رمزارز و سایر شرکت کنندگان قدیمی، هنوز نشانه های کمی از نزولی واقعی وجود دارد.

مطالب مرتبط:  بیت کوین “معامله جمعه سیاه” را با قیمت کمتر از 55 هزار دلار BTC ارائه می دهد – درست مانند سال 2020

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، خلاصه می‌کند: «اصلاحات عظیم = فرصت‌های خرید عظیم» .

ما هنوز + 50 هزار دلار هستیم. واقعا همینطوره چرا اینقدر صدمه دیده ای؟— Looposhi (@22loops) 

26 نوامبر 2021

در حالی که کمترین میزان 26 نوامبر از اواسط مهرماه مشاهده نشده استبه طور کلی، عملکرد بیت کوین در سه ماهه چهارم نه تنها سودآور است، بلکه کاملاً مطابق با سال های گذشته بازار صعودی است.

در همین حال، در میان وحشت ناشی از قیمت لحظه ای، داده ها نشان داد که 25 نوامبر روزی را با بزرگترین حجم تراکنش های زنجیره ای در تاریخ بیت کوین رقم زد.

کوین روک، محقق، اظهار داشت: «بیت‌کوین دیروز با 36.5 میلیارد دلار ارزش تسویه‌شده در زنجیره، رکورد دیگری را برای حجم معاملات ثبت کرد .

نمودار حجم تراکنش بیت کوین منبع: کوین روک/توئیتر

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد


منبع