تحلیل هشدار می دهد که احتمال کاهش قیمت بیت کوین جدید وجود دارد و اتریوم ممکن است به آن بپیوندد.

بیت کوین ( BTC ) شکست بزرگ گاوها را در 4 نوامبر رد کرد زیرا اقدامات جانبی بازار را هرچه بیشتر به 60000 دلار نزدیک کرد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

دارندگان بیت کوین در حالت “خرید شیب”.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان داد که BTC/USD در ساعت 8 صبح UTC به کمتر از 62000 دلار رسیده است.

این جفت 24 ساعت پس از رسیدن به بالاترین سطح محلی بالای 64000 دلار، در نهایت به 60000 دلار در یک افت کوتاه اما قابل توجه رسیدند. 

plebs به انباشته شدن ادامه می دهد.— دیلان لکلر (@DylanLeClair_) 

4 نوامبر 2021

در حالی که برخی معتقد بودند که اقدام قیمت هدیه ای به سرمایه گذارانی است که می خواهند قبل از صعود بیشتر به ذخیره بیت کوین خود اضافه کنند، تحلیلگران بیشتر بر روی بازه های زمانی طولانی تر تمرکز کردند.

Rekt Capital در مورد قدرت بالای 60000 دلار اشاره کرد: “آزمایش مجدد BTC تا کنون برای سه هفته متوالی موفقیت آمیز بوده است .”

در همین حال، یکی از تحلیلگران Crypto Ed در یادداشتی محتاطانه تر در مورد حرکت های فعلی قیمت گفت: “این دقیقاً همانطور که من انتظار داشتم آشکار می شود: BTC جهش خود را به 64k تکمیل کرد و چرخه ETH به +4600 رسید.””در حال حاضر عقب نشینی، باید دید که آیا واقعاً به این عمق می رویم یا خیر. اگر درست باشد، BTC به ~55k و ETH 37-3800.”

در حالی که به عنوان یک نتیجه ناخوشایند، سفر به محدوده 50000 دلاری مدت‌ها روی میز بوده است – در نتیجه بیت کوین همچنان می‌تواند مسیر صعودی کلی خود را حفظ کند .

بالاترین رکوردهای آلتکوین همچنان ادامه دارد

در همین حال، آلت کوین ها به برچسب زدن تیم برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید در یک فاصله عجیب از عملکرد کوتاه مدت بیت کوین ادامه دادند.

مطالب مرتبط:  انقضای گزینه های اتریوم 540 میلیون دلاری روز جمعه به نفع معامله گرانی است که هدف آنها 5 هزار دلار است.

روز پنجشنبه، نوبت اتر ( ETH ) بود که از اوج جدید خود خنک شود، در حالی که Solana ( SOL ) بالاتر رفت تا از نظر ارزش بازار از بقیه ده ارز دیجیتال برتر پیشی بگیرد.

نمودار شمع 1 ساعته SOL/USD (FTX). منبع: TradingView

پولکادوت ( DOT ) نیز پس از تجمیع در چهارشنبه بازگشت و به 54.55 دلار رسید تا رکورد دیگری را ثبت کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع