ارزش بازار دارایی‌های کریپتو در ماه فوریه پس از اعلامیه بزرگ سازنده خودرو تسلا، از روبل روسیه پیشی گرفت.

بیت کوین برای مدت کوتاهی فرانک سوئیس را پس از صعود به ATH جدید تبدیل می کند

پس از رسیدن به بالاترین قیمت جدید تاریخ که به 67،000 دلار در اوایل روز چهارشنبه رسید ، سرمایه بازار بیت کوین برای مدت کوتاهی از کل بازار فرانک سوئیس فراتر رفت.

بر اساس داده های Fiatmarketcap ، زمانی که قیمت دارایی رمزنگاری شده در اوایل روز چهارشنبه به بالاترین حد خود یعنی 67،000 دلار رسید ، سرمایه بیت کوین بیش از 1.263 تریلیون دلار بود. این مبلغ به طور مختصر از ارزش گردش گردش فرانک سوئیس در 1،158،489،000،000 CHF یا تقریباً 1.26 تریلیون دلار فراتر رفت. AssetDash همچنین لیست کل بیت کوین ( BTC ) کلاه بازار در 500 میلیارد $ از آمازون.

افزایش قیمتی که باعث شد بیت کوین ارزش فرانک را زیر و رو کند ، در شرایطی تصویب شد که وجوه قابل معامله در بورس اوراق بهادار رمزنگاری شده یا ETF برای معاملات در بازارهای عمده سهام ایالات متحده تأیید شد. ETF استراتژی بیت کوین از ProShares در 19 اکتبر در بورس اوراق بهادار نیویورک معامله شد زیرا BTC برای اولین بار در چند ماه گذشته به بالای 63000 دلار رسید.

علاوه بر این ، پرونده های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می دهد که سهام مشابه ETF از مدیر دارایی رمزنگاری Valkyrie و مدیر دارایی VanEck ممکن است به زودی در صرافی ها ظاهر شود. نهاد نظارتی هنوز هیچ برنامه ETF آتی BTC را از Invesco تأیید نکرده است ، Global X و Galaxy Digital نیز در انتظار تأیید بودجه با قرار گرفتن مستقیم در معرض رمزنگاری هستند.

مطالب مرتبط: رمز ارز رمزنگاری شده بزرگ: آیا اتریوم می تواند از بیت کوین پیشی بگیرد؟

ارزش بازار بیت کوین از قبل بیشتر از ارزش کل بسیاری از ارزهای فیات بود. اخیراً ، پس از آنکه سازنده خودرو تسلا اعلام کرد که مجموع 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کرده است و پیشنهاد کرد که مشتریانش به زودی توانایی خرید محصولات خود را با استفاده از دارایی رمزنگاری شده خواهند داشت ، روبل روسیه را در ماه فوریه تقلب کرد . رئال برزیل ، با ارزش بازار بیش از 1.5 تریلیون دلار ، بعدی خواهد بود که بیت کوین به طور بالقوه از آن پیشی می گیرد.

اگرچه قیمت Ether ( ETH ) نیز برای اولین بار از ماه مه به بالای 4000 دلار رسید ، اما BTC همچنان دارای دارایی برتر با سرمایه بازار است که 750 میلیارد دلار بیشتر از ETH است. در زمان انتشار ، 18،849،193 BTC در حال حاضر در گردش است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع