بیت کوین در چند روز بیش از 7000 دلار از دست داد و به زیر 60000 دلار سقوط کرد. اتریوم نیز پس از ناکامی در نمودار ATH جدید به شدت سقوط کرد.

پس از طی چند روز گذشته که افزایش و افزایش یافت، بیت کوین در 24 ساعت گذشته به شدت اصلاح شد و حتی برای مدت کوتاهی به زیر 60000 دلار سقوط کرد. بیشتر آلت کوین ها از این روش پیروی کردند و کل ارزش بازار از اوج این هفته بیش از 150 میلیارد دلار از دست داد.

بیت کوین 7 هزار دلار در روز از دست داد

تمرکز اصلی در فضای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته یا بیشتر بر روی اولین ETF معاملات آتی بیت کوین بود که در روز سه شنبه در ایالات متحده فعال شد. شادی و سرخوشی برای یک محصول که مدتها در انتظارش رو قیمت افزایش گسترده برای دارایی های دیجیتال، که در بالا آوریل ATH آن را شکست و فلوچارت یک روز بعد در 67،000 $ یکی از جدید.

با این حال، نتوانست در آنجا باقی بماند و خرس ها به تدریج آن را به سمت جنوب هل دادند. همانطور که دیروز گزارش شد ، بیت کوین به 63000 دلار کاهش یافت، اما این اصلاح هنوز به پایان نرسیده بود.

در 24 ساعت گذشته، ارزش این ارز دیجیتال مدام از دست داده است. این بار قیمت آن به کمتر از 60 هزار دلار کاهش یافت. به این ترتیب، این بدان معناست که بیت کوین در عرض چند روز بیش از 7000 دلار کاهش یافته است.

از هم‌اکنون، جهش کرده و مقداری جایگاه را بازیابی کرده است. با این وجود ، همچنان 4 درصد در روز کاهش یافته و سرمایه بازار آن زیر 1.150 تریلیون دلار است.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟
این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خشمگین کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

بیت کوین به 60 هزار دلار سقوط کرد

Alts همچنین قرمز را ببینید

سکه های جایگزین رهبر خود را در جنوب دنبال کرده اند. چند روز قبل اتریوم نزدیک بود ATH خود را با قیمتی نزدیک به 4400 دلار بشکند اما شکست خورد و دیروز به 3900 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، ETH کمی بیش از 4000 دلار است، اما هنوز 3٪ در یک روز کاهش می یابد.

سولانا همچنین از نقاشی یک رکورد تازه تمام قد فاصله داشت. اما اکنون SOL با 200 دلار معامله می شود. Binance Coin ، Cardano ، Ripple ، Polkadot و Terra نیز در خط قرمز هستند.

سودهای جزئی از Dogecoin ، Avalanche و Chainlink مشهود است. افزایش بیشتر از Huobi Token (11)) ، Fantom (11)) ، Curve DAO Token (10)) ، Harmony (9)) و OKB (7.5 come) است.

در مقابل ، OMG Network ، Flow ، The Graph ، SushiSwap ، Stacks و ICON بیشترین ضرر را در یک روز داشته اند.
ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 2.530 تریلیون دلار کاهش یافته است، به این معنی که از اوج دو روز پیش، 150 میلیارد دلار کاهش یافته است.

بیت کوین به 60 هزار دلار سقوط کرد

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع