داده‌های فنی با عملکرد جانبی قیمت در تضاد است زیرا تحلیلگر هشدار می‌دهد که بیت کوین را با قیمت 62000 دلار به فروش نرسانید.

بیت کوین درست زیر سطح فیب که باعث بالاترین رکورد در سال 2013 شد، ادغام می شود

بیت کوین ( BTC ) در 7 نوامبر در بحبوحه هشدارهایی مبنی بر اینکه اکنون “زمان فروش بیت کوین ” نیست، به حرکت خود ادامه داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“زمان فروش نیست”

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می‌دهد که بیت کوین/دلار در سراسر یکشنبه نزدیک به 62000 دلار باقی مانده است.

این جفت در آخر هفته یک دوره ثابت را ادامه داد، زیرا فعالان بازار منتظر نشانه هایی از نوسانات بالا یا پایین بودند.

در حالی که با نزدیک شدن به پایان هفته بی صبری محسوس بود، اما کسانی که به بازه های زمانی طولانی تر و الگوهای قیمتی تاریخی چشم دوخته بودند، احتیاط کردند.

Rekt Capital به دنبال کنندگان توییتر خلاصه کرد: “در طول یک دوره جانبی برای BTC مثل الان چه می گذرد؟ خریداران و فروشندگان در حال تبادل سکه با یکدیگر هستند. خریداران مقداری خرید می کنند. فروشندگان کمی می فروشند .”اما اگر فکر می کنید که دلار بیت کوین در ماه های آینده به کجا خواهد رفت: متوجه می شوید که اکنون زمان فروش نیست. 

برخی دیگر به دنبال نشانه هایی از صعود به تعطیلات هفتگی بودند. برای همکار محبوب توییتر TechDev، بسته شدن دو هفته ای بیش از یک سطح کلیدی فیبوناچی به این معنی است که BTC/USD پیشرفت خود را تکرار می کند.

او شنبه خاطرنشان کرد: «بستن یک کندل 2 هفته‌ای بالاتر از 1.618 چیزی است که به طور کامل سال 2013 را ارسال کرد. در حال حاضر در حال تثبیت است .

در عین حال، عملکرد قیمت بین سال‌های 2017 و 2021 به طرز عجیبی مشابه باقی می‌ماند – همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، امسال به طور محکم در هنجارهای تاریخی قرار می‌گیرد .

مقایسه BTC/USD منبع: TechDev/ Twitter

بالا بودن قیمت با توجه به پایین‌ترین قیمت

با نگاهی فراتر از رفتار بازار فوری، خلق و خوی غیرقابل انکار صعودی باقی ماند – نه تنها در مورد بیت کوین، بلکه اتر ( ETH )، سولانا ( SOL ) و آلت کوین ها به طور گسترده تر.

مطالب مرتبط:  ادغام بیت کوین “طبیعی” است – تحلیلگران هدف قیمت 80 هزار دلاری بیت کوین را تعیین کردند

در بحبوحه پیش‌بینی‌های قیمتی بسیار بالا ، ETH/USD به رشد خود در بالاترین قیمت‌های اخیر ادامه داد، در حالی که سایر ارزهای دیجیتال در ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، رکوردهای اوج خود را حفظ کردند.



     این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.   

منبع