پل تودور جونز ، مدیر صندوق های پرچین میلیاردر ، گفت که بیت کوین در حال حاضر پرچین تورمی ترجیحی او نسبت به طلا است. 

پل تودور جونز – مدیر میلیاردر شرکت سرمایه گذاری تودور – حمایت خود را از بیت کوین مجددا تأیید کرد. او گفت که ارزهای رمزنگاری شده را در سبد خود دارد و آن را برتر از طلا به عنوان یک پرچین تورمی می داند.

جونز همچنان معتقد به بیت کوین است

مدیر صندوق های تامینی نشان داد در اوایل امروز افکار خود را در Squawk -از جعبه CNBC است. مصاحبه کننده به قسمت قبلی ماه مه 2020 اشاره کرد که جونز حمایت جدیدی از ارز رمزنگاری شده اولیه نشان داد. او در پاسخ به این همه گیری شروع به نشان دادن علاقه احتمالی به بیت کوین به عنوان پرچین تورم کرد.

میلیاردر از آن زمان تا کنون موقعیت خود را حفظ کرده است.

وی گفت: “بیت کوین یک مانع تورمی عالی خواهد بود.”

در مورد مواجهه ، جونز گفت که رمزنگاری درصد یک رقمی از نمونه کارها را شامل می شود. صندوق او همچنین موقعیت معاملاتی کوچکی در دارایی دارد.

“من فکر می کنم ما در حال حرکت به سمت دنیای دیجیتالی هستیم. واضح است که جایی برای رمزنگاری وجود دارد و واضح است که این در حال حاضر برنده شدن در رقابت با طلا است ، درست است؟ “

جونز اظهار داشت که در حال حاضر بیت کوین را به طلا ترجیح می دهد ، حتی زمانی که ارز دیجیتال به بالاترین حد خود می رسد .تبلیغاتhttps://request-global.czilladx.com/serve/view.php?w=300&h=250&z=524055b361cf5562e6&c=7195ef45499688ab646&n=efafa06b2f1dac4d73be3f208a787adf78bfb551d9e73c77e3d98078bfd5b8b7&integrity=eyJrZXkiOiI3MDU5NDMyYjA4MGJmYTVlYWU4YmM2YjMxZjhlMzg3MDJkZTQ1ODc1OWMwMjUzY2JkYTQwYWFhNGQ0ODk5NWYzIiwidGltZXN0YW1wIjoxNjM0NzU2NzU2LjQ0MjExNiwiaWRlbnRpZmllciI6IjQ1NjZlNDQ5ZGUxNTYzMGNmODMwZjM0NGYxZTlkOTRmNzQ4OGFlY2Y0MGIyYzU5NWViZDRiYTg1YzNlMGM1ZmEifQ

علاوه بر این ، او در مورد راه اندازی اخیر ProShares Bitcoin Futures ETF نظراتی ارائه کرد. او می گوید ترجیح می دهد بیت کوین واقعی را به جای مشتقه نگه دارد و احساسات برخی سرمایه گذاران دیگر را منعکس می کند. با این حال ، او تشخیص می دهد که تأیید آن توسط SEC باید برای دوستداران رمزنگاری آرامش زیادی ایجاد کند.

پل تودور جونز
پل تودور جونز.

سرمایه گذاران می گویند بیت کوین بیش از طلا

جونز تنها میلیاردری نیست که به بیت کوین به عنوان یک محافظ تورمی نگاه می کند. اورلاندو براوو-یکی از بنیانگذاران Thoma Bravo-به تازگی ارز دیجیتال را برای همین ویژگی مورد تمجید قرار داده است. او گفت که از نظر قیمت BTC بسیار صعودی است و برنامه های سرمایه گذاری مرتبط با بلاک چین در پیش دارد.

در اوایل سال جاری ، جردن بلفورت (معروف به “گرگ وال استریت”) پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند به 100 هزار دلار برسد. به طور مشابه ، او می گوید که عرضه محدود بیت کوین به این معنی است که صاحبان آن باید احساس خراب شدن کنند.

تجزیه و تحلیل از جی پی مورگان نیز نشان می دهد که بسیاری دیگر از سرمایه گذاران عمده در حال گرفتن است. درست مانند جونز ، بانک معتقد است موسسات برای سرمایه گذاری در بیت کوین از طلا پول می گیرند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع