بیشتر بازار ارزهای دیجیتال این آخر هفته تا حدودی راکد است و بیت کوین بالای 60000 دلار معامله می شود و ETH در 4100 دلار معامله می شود.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته بار دیگر به زیر 60000 دلار سقوط کرد اما بهبود یافته و در حال حاضر بالاتر از آن ایستاده است. اکثر آلتکوین ها نیز در این آخر هفته به طور غیرمعمولی آرام هستند و ETH در شمال 4000 دلار قرار دارد. شیبا اینو، با این حال، ساعاتی پیش رکورد جدیدی را ثبت کرد.

بیت کوین بالای 60 هزار دلار باقی می ماند

همه نگاه‌ها در چند هفته گذشته معطوف به راه‌اندازی اولین ETF معاملات آتی بیت‌کوین در ایالات متحده بود. پس از سال ها انتظار، سرانجام کمیسیون بورس و اوراق بهادار اجازه عرضه چنین محصولی را داد که این اتفاق روز سه شنبه با حجم معاملات بی سابقه رخ داد.

پیش بینی چنین رویدادی باعث افزایش قیمت گسترده برای دارایی اساسی شد. بیت کوین طی روزها از 57000 دلار به بالای 60000 دلار رسید و همچنان بالاتر می رفت. این قیمت در روز چهارشنبه هنگامی که بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 65،000 دلار را پشت سر گذاشت و قیمت جدید آن 67،000 دلار بود ، به اوج خود رسید .

با این حال، از آن زمان، جزر و مد تا حد زیادی تغییر کرده است. بیت کوین به جای اینکه به سمت شمال حرکت کند، دو بار در 48 ساعت گذشته کاهش یافته و حتی به زیر 60000 دلار رسیده است. آخرین مورد شاهد کاهش BTC به 59600 دلار بود (در Bitstamp).

در حال حاضر، این ارز دیجیتال تا حدودی بهبود یافته و بسیار بالاتر از 60000 دلار است. ارزش بازار آن هنوز زیر 1.150 تریلیون دلار است و تسلط بر آلت ها پس از رسیدن به 47 درصد در چند روز پیش، 45 درصد است.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟
این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خشمگین کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

BTCUSD.  منبع: TradingView

ETH بالاتر از 4000 دلار: SHIB New ATH

اتریوم همچنین در طول هفته به بالاترین حد خود نزدیک شد اما شکست خورد و سقوط کرد. در نتیجه به زیر 4000 دلار سقوط کرد. با این حال، افزایش 2 درصدی در مقیاس 24 ساعته اکنون دومین ارز دیجیتال بزرگ را به 4100 دلار رسانده است.

به غیر از سولانا، که از دیروز تا کنون نزدیک به 4 درصد کاهش یافته است، بیشتر آلت‌های با کلاه بزرگ‌تر به طور غیرمعمولی آرام هستند. بایننس کوین و چین لینک افزایش اندکی داشته اند، در حالی که Cardano، Ripple، Polkadot، Dogecoin، Terra و Avalanche اندکی در قرمز هستند.

وضعیت شیبا اینو کاملاً متفاوت است. همانطور که CryptoPotato گزارش داد ، SHIB با بیش از 40٪ در یک روز سر به فلک کشید و اوایل امروز یک بالاترین رکورد جدید را ثبت کرد .

در ردیف بعدی از نظر سود، توکن Curve DAO – 17٪ است. Harmony (12%)، Mina (11%)، Nexo (10%)، Zcash (10%) و Dash (10%) در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارزش بازار تجمعی همه دارایی های ارز رمزنگاری شده نیز در سطح آشنایی با ارزش کمتر از 2.550 تریلیون دلار باقی مانده است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال.  منبع: Quantify Crypto

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع