بیت کوین سرنوشت 60 هزار دلار را تعیین می کند زیرا بسته شدن هفتگی معامله گران BTC را سر پا نگه می دارد

بیت کوین ( BTC ) در حال آماده سازی یک آزمون حمایتی هفتگی مهم در 23 اکتبر پس از انتقال فروشندگان ناگهانی مقادیر زیادی BTC به صرافی اصلی Binance است.

BTC/USD تا روز شنبه معامله گران را عصبی می کند ، داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می دهد که در مورد سرنوشت پشتیبانی 60،000 دلار تصمیم گیری می کنند.

پس از آنکه بالاترین رکورد قدیمی در 64،900 دلار نتوانست بازار را تقویت کند ، این سطح اولین شبه خریداران را در یک شب ثابت کرد .

در حالی که تحلیلگران در بازه های زمانی طولانی تر همچنان صعودی هستند ، این کمد در حال ایجاد یک مورد جالب نزدیک به شمع هفتگی فعلی است.

هفته گذشته ، #BTC Weekly بسته شده در بالای یک ناحیه اصلی مقاومت اصلی (قرمز)

این هفته ، ممکن است $ BTC به همان منطقه کاهش یابد ، اما این بار برای تبدیل آن به یک پشتیبانی ،

بازآزمایی مجدد هفتگی ممکن است به زودی در حال انجام باشد رمزنگاری بیت کوین pic. twitter.com/j8yGm7g5bt– Rekt Capital (rektcapital) 

برای Cointelegraph کمک مایکل وان د Poppe به، با این حال، به نام اصلاح “خوب” و حفظ آگهی خود را از یک قیمت بالا کلان به همان اندازه که $ 300،000.

در جاهای دیگر ، یک نظریه رایج حول محور ساخت و ساز خارج از معامله گران بیش از حد وام می چرخد ​​، این امر باعث شده است که نرخ های تامین مالی به سطوح کلاسیک ناپایدار در طول دوره افزایش یابد و به 67100 دلار در بالاترین حد خود برسد.

همانطور که توسط حساب محبوب توییتر BitBit اشاره شد ، راه اندازی اولین ETF بیت کوین ایالات متحده همچنان یک موضوع اصلی بحث است.

تقریباً 1.25 تریلیون دلار قبل از تأیید ETF در مدت زمان دقیق 3 ماه به بازار تزریق شد. حالا شما به من بگویید که برخی جیب های بزرگ قبل از اینکه بتوانید حدس بزنید این اطلاعات را ندارند.

1.25 تریلیون دلار- Bitbit BTFD (3 ، 3) (،) (،) رمزنگاری (BitBitCrypto) 

ذخایر بایننس بالاتر می روند

در حالی که ترازهای مبادله به طور گسترده به روند نزولی خود ادامه می دهند ، در عین حال ، Binance در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر ذخایر خود بوده است.

بر اساس داده های منبع آمار Bybt ، این اطلاعات تا روز جمعه بیش از 50،000 BTC افزایش یافت و به 400،000 BTC رسید.

افزایش ذخایر ارز نشان دهنده تمایل به فروش یا در دسترس بودن BTC برای فروش در کوتاه مدت است.هر دوشنبه تحویل داده می شود.

(این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت ان با تریگرویو نمی باشد.)

منبع