ممکن است این احتمال وجود نداشته باشد ، اما یک تحلیلگر پیش بینی می کند بیت کوین فضای بیشتری برای جلب احساس امنیت کاذب دارد

بیت کوین همچنان صعودی است حتی اگر قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار کاهش یابد - تحلیل

تحقیقات جدید نشان می دهد که بیت کوین ( BTC ) می تواند به 50،000 دلار بازگردد و هنوز پس از شکستن بالاترین سطح خود ، “تز صعودی” را نقض نکند.

در آخرین به روزرسانی بازار در 22 اکتبر ، پلتفرم معاملاتی رمزنگاری Decentrader استدلال کرد که پس از برخورد و بازگرداندن مبلغ 67،000 دلار ، دلیلی برای نزول بیت کوین وجود ندارد.

“هیچ شواهد قابل توجهی” برای بازآزمایی 50،000 دلار وجود ندارد

پس از آنکه بیت کوین به مدت شش ماه به بالاترین سطح خود رسید ، نگرانی ها با اصلاحاتی که 10 درصد از سود آن را در یک روز حذف کرد ، افزایش یافت.

پس از دو بار کاهش به زیر 60،000 دلار ، تحلیلگران با این وجود به خوش بینی قبلی خود برای هفته ها و ماه های آینده پایبند بوده اند. Filbfilb Decentrader نیز از این قاعده مستثنی نیست.

“ما چند هفته ای است که الگوی فراکتال بیت کوین را دنبال می کنیم ، که اگر ادامه یابد ، به این معناست که ادامه می یابد ، که اگر بتوان حرکت را حفظ کرد ، توقف اصلی بعدی بیشتر برای بیت کوین 72 هزار دلار خواهد بود و پس از آن 1.618 پسوندها نشان می دهد که حدود 88 هزار دلار مورد توجه قرار می گیرد ، که با این ایده همراه است که 100 هزار دلار از فروشندگان جلو می رود. “

او با اشاره به خنک کننده نرخ بودجه، افزایش قرار گرفتن در معرض از Bitcoin آینده ETFs و پشتیبانی خریدار قوی به عنوان همه منجر به صعودی بیشتر است.

تعطیلات آخر هفته ، که معمولاً بازارهای نازک تری را شاهد است ، می تواند یک حرکت شگفت انگیز را به سمت بالا یا پایین ایجاد کند ، با این حال ، احتمالاً صعودی با مقاومت 65000 دلار روبرو خواهد شد – بالاترین قیمت قدیمی.

Filbfilb همچنین فاش کرد که او برای افت احتمالی قیمت بیت کوین عمیق تر آماده شده است – که هنوز باید تلاش زیادی برای شکستن اعتقاد صعودی خود انجام دهد.

وی افزود: “اگر تغییر قابل توجهی در ساختار ایجاد شود ، 50 هزار دلار منطقه مورد توجه ما خواهد بود.””اگرچه شواهد قابل توجهی در این مورد در دست نیست ، اما ما برای فرصتی آماده شده ایم ، در صورتی که خود را نشان دهد. حتی اگر قیمت ها به این سطوح برسد ، نظریه کلی صعودی ما را نمی شکند.”

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

ریاضی قاطعیت گاوها را تقویت می کند

همانند سایر یافته های اخیر ، سطوح فیبوناچی همچنان نقش کلیدی در ارزیابی نقاط قیمتی آینده در مراحل بالا یا پایین بازار ایفا می کنند.

مطالب مرتبط:  به مقداری بیت کوین “هپیوم” نیاز دارید؟ این نمودار قیمت جدید BTC را تا ماه نوامبر به بالاترین حد خود می رساند

بیت کوین در طول تاریخ اوج چرخه کلان خود را در دنباله های Fib ریشه داشته است ، که این بار راه را برای رسیدن به 300000 دلار باز می کند .

به همین ترتیب ، بازار نزولی بعدی از این قله ها باید در سطوح فعلی به پایین برسد و بدترین سناریو فقط زیر 50،000 دلار باشد.

نمودار BTC/USD با سطوح فیبوناچی برجسته شده است. منبع: Decentrader

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع