پس از اینکه صعود یک شبه قدرت ماندگاری آن را ثابت کرد، اقدام قیمت بیت کوین همچنان قوی است.

بیت کوین ( BTC ) در طول 8 نوامبر 65,000 دلار نگه داشت زیرا به نظر می رسید که سودهای عمده سهام تسلا (TSLA) با از دست دادن 5 درصدی سهام تسلا در گشایش وال استریت، بی اعتناست. 

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین با ارزش بازار تسلا را شکست داد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می‌دهد که BTC/USD پس از رسیدن به بالاترین قیمت 66433 دلاری در Bitstamp، حدود 900 دلار کاهش یافت و به 65500 دلار رسید.

موفقیت یک شبه با انتشار اخباری مبنی بر اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، 10 درصد از دارایی های تسلا خود را – به ارزش حدود 23 میلیارد دلار – می فروشد، کاهش یافت،  فقط به این دلیل که کاربران توییتر به او رای دادند.

نمودار شمع 1 ساعته TSLA. منبع: TradingView

بازارها با احتیاط واکنش نشان دادند و TSLA ابتدا با قیمت 1150 دلار پس از بسته شدن در 5 نوامبر با قیمت 1221 دلار و قبل از بهبودی متوسط ​​باز شد. 

گذشته از اینکه تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را برای ترازنامه خود خریداری کرد، 9 ماه گذشته بود، حرکت ماسک یک پیامد ناخواسته به همراه داشت – بیت کوین با ارزش بازار از تسلا گذشت .

رتبه بندی ارزش بازار شرکت تا 8 نوامبر. منبع: Companiesmarketcap.com

مایکل سایلر، مدیرعامل MicroStrategy، در همین حال به تصمیم ماسک پاسخ داد: «اگر هدف تنوع‌سازی است، یک استراتژی جایگزین که باید در نظر گرفت تبدیل ترازنامه TSLA به استاندارد بیت‌کوین و خرید 25 میلیارد دلار بیت‌کوین است» .این امر باعث ایجاد تنوع، حفاظت از تورم، و بهبود بیشتر برای همه سرمایه‌گذاران به شیوه‌ای کارآمد مالیاتی می‌شود.»

هنوز مشخص نیست که ماسک با درآمد حاصل از فروش سهام چه خواهد کرد، زیرا به گفته او تنها رویداد مشمول مالیات او خواهد بود زیرا از تسلا حقوقی دریافت نمی کند.

ارزش بازار کریپتو بالاترین قیمت های اتریوم را در تمام دوران کپی می کند 

در همین حال، آلت‌کوین‌های اصلی تحت سلطه بالاترین رکوردهای جدید برای اتر ( ETH ) قرار گرفتند، در حالی که سایر توکن‌ها پیشرفت روزانه ثابتی داشتند .

مطالب مرتبط:  “مقاومت بیهوده است” – 5 موردی که در این هفته باید در بیت کوین تماشا کنید

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بزرگترین altcoin توسط کلاه بازار ضربه 4768 $ در حالی که نشانه های دیگر دیدم پیشرفت تخت روزانه، کمک به حرکت کلاه بازار به طور کلی سری ومخفی فراتر از 3 هزار میلیارد $ برای اولین بار.

در مقایسه، سقف در نوامبر سال گذشته تنها 400 میلیارد دلار بود.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، در عین حال استدلال کرد: «3 تریلیون دلار هنوز در مقایسه با سایر بازارها زیاد نیست .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع