پیتر برانت می‌گوید که بیت‌کوین با روزهای سختی روبه‌رو می‌شود، اما نتیجه این هفته قیمت بیت‌کوین می‌تواند صعودی یا به‌طور «خست‌کننده» باشد.

تاجر کهنه کاری که سال 2018 را سقوط نامید، می گوید هنوز بیت کوین نزولی دریافت نکنید

پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بیت کوین ( BTC ) ممکن است یک الگوی کلاسیک “سر و شانه” چاپ کرده باشد، اما گاوها همچنان می توانند برنده شوند.

در توییتی در 27 اکتبر، برندت که به دلیل دقت خود در مورد پیش‌بینی قیمت بیت کوین مشهور است ، از کاهش قیمت بیت کوین خودداری کرد.

برانت: بیت کوین ممکن است با تراکم بزرگتری روبرو شود

علیرغم نزدیک شدن به 58,000 دلار در حذف تازه معامله گران اهرمی در روز چهارشنبه، تحلیلگران به طور کلی آرامش خود را حفظ می کنند و حتی خواهان بازگشت بالاترین سطح در نمایش قدرت هستند که باید بسیاری را غافلگیر کند.

برای برندت، دلیل کمی برای کنار گذاشتن بیت کوین به دلیل قیمت فعلی وجود دارد.

او نوشت: «بالاهای سر و شانه همیشه نیازی به ایجاد بازار نزولی برای هدف ضمنی یا فراتر از آن ندارند.این الگو همچنین می تواند شکست بخورد ( صعودی ) یا تبدیل به یک تراکم بزرگتر ( خسته کننده ) شود.

نمودار همراه، بالاترین قیمت 67100 دلاری هفته گذشته را نشان می‌دهد که توسط دو قله کمتر احاطه شده است، که منجر به تشکیل به اصطلاح “سر و شانه” شد.

نمودار BTC/USD که الگوی “سر و شانه” را نشان می دهد. منبع: پیتر برانت/ توییتر

به طور سنتی، چنین رویدادهایی مانع از افزایش روند نزولی برای یک دارایی می شود، که پس از رسیدن به یک نقطه خاص، روند صعودی تمام شده و ناپایدار است.

این ایده که بیت‌کوین می‌تواند به یک دوره جانبی طولانی سقوط کند، در روزهای اخیر دوباره وارد روایت شده است. مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، پیش از این پیش‌بینی کرده بود که قیمت آن به 90000 دلار کاهش یابد ، که احتمالاً در اوایل سال آینده خواهد بود.

همه برنامه ریزی می کنند

برای کسانی که نگران زیان های بیشتر در BTC/USD هستند، کاهش نرخ های تامین مالی – که اکنون همه آنها پس از تخلیه اهرم “بازنشانی” هستند – می تواند ترس ها را برطرف کند.

مطالب مرتبط: کاهش قیمت بیت کوین با اکتبر 2017 مطابقت دارد و هنوز پیش بینی انفجار BTC قبل از سال 2022 است.

بایننس در طول هفته منبع نگرانی خاصی بود، زیرا شرط‌بندی‌های صعودی بزرگی ایجاد کرده بودند که در نهایت با سقوط از هم پاشیدند.

سرمایه گذاری Bybit با 55% APR و Binance در 68% APR

در همین حال Deribit با 15% و FTX با 7%…

به نظر می رسد که باید دوباره میمون ها را از بین ببریم…— ویل کلمنته (@WClementeIII) 

26 اکتبر 2021

قیمت لحظه ای کنونی، در حدود 59000 دلار، بیت کوین را بیشتر به سمت نزدیک شدن به “بدترین سناریو” بسته شدن ماهانه 63000 دلار می رساند. منبع آن، تحلیلگر PlanB، هر دو ماه اوت و سپتامبر را به درستی پیش بینی کرد – به ترتیب 47000 دلار و 43000 دلار.

در مقابل، نوامبر باید با قیمت بسیار بالاتر 98000 دلار به پایان برسد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع