تجارت سوداگرانه در دارایی های مصنوعی
  • مدیر عامل Spectre.ai در مورد ماهیت فعال کردن معاملات سفته بازی صحبت کرد.
  • این همچنین شانس سریعی را برای کریپتو در فرکانس بالا با ریسک کم می دهد.
  • او این را در پادکست اخیر “TradeTalk” که توسط جیل مالاندرینو برگزار شد ، گفت

کی خامانی، مدیرعامل Spectre.ai، به روش‌ها و آداب و شاید اهمیت باز کردن معاملات سفته‌بازی عمدتاً روی دارایی‌های مصنوعی در بازار ضربه سختی زده است . او حتی گفت که انجام این کار ارزهای دیجیتال را با فرکانس بالا و بدون اهرم و کم ریسک پوشش می دهد.

شایان ذکر است، خامانی این اظهارات را در مصاحبه آنلاین اخیر توسط جیل مالاندرینو بیان کرد. به طور خاص، پادکست “TradeTalk” نام داشت که در نهایت بر بحث تجارت کریپتو در زمان واقعی متمرکز شد. علاوه بر این، مصاحبه TradeTalk بسیاری دیگر از رهبران برتر صنعت را به طور خاص در مورد روند بازار کریپتو، اخبار و آموزش نیز نشان می دهد.

خامانی با افزودن بیشتر به این موضوع، از تامین مالی غیرمتمرکز ، امکانات آن و اینکه چقدر خوب است که هر کسی آن را اتخاذ کند، صحبت کرد. در پادکست، او همچنین توضیح داد که چگونه آنها توانستند پروتکل‌های غیرمتمرکز و متمرکز را در ایجاد Spectre.ai – اولین پلتفرم تجارت بدون واسطه در جهان، ترکیب کنند.

در جزئیات، خامانی حتی اشاره کرد که Spectre.ai یکی از انواعی است که دسترسی بدون اهرم به معامله گران و مدیریت بسیار کم ریسک را می دهد. به گفته وی، این دو ویژگی کلیدی معاملاتی است که سایر کارگزاران موجود نمی توانند به مشتریان خود ارائه دهند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع