همانطور که در نمودار زیر به رنگ آبی نشان داده شده است، اتریوم (ETH) اخیراً به زیر یک گوه صعودی نزول کرده بود و از آن زمان حرکت صعودی کوتاه مدت خود را از دست داد. ETH در حال حاضر با سطح حمایت حیاتی روبرو است که در زیر توضیح داده شده است.

سطوح پشتیبانی کلیدی: 4354 دلار، 4 هزار دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 4689 دلار. 5075 دلار

طی هفته گذشته، در میان ATH جدید برای ETH، گاوها نتوانستند سکه را به بالای مرز 5000 دلاری برسانند. ATH فعلی 4878 دلار است ( که در روز چهارشنبه ثبت شد). از آن زمان، قیمت به سمتی معامله می‌شود و به نظر می‌رسد در بالای سطح حمایت در 4354 دلار تثبیت شود. مورد صعودی این است که ETH قبل از اینکه بتواند روند صعودی چند ماهه خود را از سر بگیرد، این پشتیبانی را مجددا آزمایش خواهد کرد.

این از دست دادن حرکت چندان نگران کننده نیست تا زمانی که اتریوم از سطح حمایت کلیدی پایین نیاید و می تواند به عنوان یک شکست سالم در روند صعودی تفسیر شود.

ethusd-nov14-p1

بخش فنی

حجم معاملات: کاهش حجم در این عقب نشینی. این نشان می دهد که خرس ها در حال حاضر هیچ اعتقادی به پایین آوردن قیمت ETH ندارند.

RSI : RSI در حال کاهش است و با توجه به اینکه چندی پیش در حدود 70 نقطه بود، جای زیادی برای پایین آمدن وجود دارد. به همین دلیل، احتمال اینکه ETH در آینده نزدیک مسیر خود را معکوس کند کمتر است.

MACD : هیستوگرام MACD در بازه زمانی روزانه از یک تلاقی نزولی عبور کرد. این خبر صعودی نیست. با این حال، افت تا کنون با حجم کم و بدون قاطعیت زیاد دنبال شد. اگر حمایت بحرانی حفظ شود، ETH می تواند به سرعت بهبود یابد و به سطح ATH بازگردد. توصیه می شود منتظر قیمت روز دوشنبه باشید.

ethusd-nov14-p2

جانبداری

سوگیری کوتاه مدت برای ETH نزولی است زیرا احتمال زیادی وجود دارد که ETH سطح پشتیبانی کلیدی 4.3 هزار دلار را مجدداً آزمایش کند. اگر این سطح حفظ شود، ETH می تواند به روند صعودی بازگردد و سوگیری را به صعودی برگرداند. در میان مدت و بلند مدت، ETH هنوز در مسیر صعودی قرار دارد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت ETH

اتریوم در آخر هفته با شکستن زیر گوه صعودی حرکت خود را از دست داد. این نشان می دهد که اتریوم احتمالاً در آینده نزدیک به سطح پشتیبانی 4354 دلار باز خواهد گشت.

همانطور که در بالا ذکر شد، ETH نباید کمتر از این پشتیبانی باشد، در غیر این صورت، خرس‌ها می‌توانند جسارت داشته باشند و ETH را به 4 هزار دلار کاهش دهند.پیشنهاد ویژه (با حمایت مالی)100 دلار رایگان بایننس (انحصاری): برای ثبت نام و دریافت 100 دلار هزینه رایگان و 10 درصد تخفیف در ماه اول بایننس فیوچر ( شرایط ) از این پیوند استفاده کنید .

پیشنهاد ویژه PrimeXBT: از این پیوند برای ثبت نام استفاده کنید و کد POTATO50 را وارد کنید تا 50٪ پاداش رایگان برای هر سپرده تا 1750 دلار دریافت کنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع