شکست اتریوم (ETH) در بالاترین سطح خود در 4380 دلار به سرعت قیمت را به محدوده پشتیبانی بازگرداند. با وجود تصحیح ، به نظر می رسد در صورت تداوم حرکت نزولی کوتاه مدت ، ETH می تواند بسیار پایین بیاید.

سطح پشتیبانی کلیدی: 4000 دلار ، 3500 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 4،380 دلار

اتریوم در حال حاضر سطح پشتیبانی حیاتی را در حدود 4000 دلار آزمایش می کند. اگر سطح حفظ نشود ، ETH می تواند به سطح پشتیبانی بعدی برسد که حدود 3500 دلار است.

در روز پنجشنبه ، اتریوم پس از تلاش ناموفق برای شکستن سطح ATH که در ماه مه تعیین شده بود ، رد شد. شکست در شکست منجر به سقوط فوری به سمت منفی شد. این منجر به فتیله شمع قرمز شد ، که نزولی است.

یکی دیگر از نگرانی های گاوها گزینه تشکیل دو سر است. این تنظیم از نظر کتاب درسی نزولی است و زمانی اتفاق می افتد که دارایی نتواند قله یکسانی را دوبار پشت سر هم بشکند.

ethusd-oct24-p1

شاخص های فنی قیمت ETH

حجم معاملات : از زمانی که قیمت ETH توسط مقاومت ATH در روز پنجشنبه رد شد ، حجم اتریوم کاهش یافته است. این نشان می دهد که گاوها علاقه خود را از دست داده اند و خرس ها در حال حاضر کنترل قیمت را در دست دارند.

RSI: RSI در بازه زمانی روزانه خم می شود و نشان می دهد که این اصلاح ممکن است در پایین تر ادامه یابد. با این حال ، هنوز برای تصمیم گیری زود است ، زیرا حرکت میان مدت و بلند مدت هنوز بسیار صعودی است.

MACD: هیستوگرام در بازه زمانی روزانه به بالاترین حد خود می رسد. این یک هشدار است که می تواند روند مثبت را در کوتاه مدت معکوس کند. با این حال ، میانگین های متحرک در MACD هنوز به طور محکم در سمت صعودی قرار گرفته اند و به نظر می رسد که کراس نزولی احتمالی در حال حاضر بسیار دور است.

ethusd-oct24-p2

جانبداری

تا زمانی که قیمت بالای 4000 دلار باشد ، تعصب در ETH همچنان صعودی است ، چند ساعت دیگر تا بسته شدن شمع روزانه و هفتگی (نیمه شب UTC) باقی مانده است. حتی اگر ETH به 3500 دلار سقوط کند ، روند صعودی بزرگتر دست نخورده باقی می ماند و چنین تصمیمی پس از اولین تلاش ETH برای شکستن مجموعه ATH در ماه مه ، یک عقب نشینی قابل پیش بینی است.

پیش بینی قیمت کوتاه مدت برای ETH

همانطور که در نمودارهای بالا (آبی مشخص شده) قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به اوج تشکیل مثلث است. بنابراین ، به زودی می توان انتظار وقفه در هر دو طرف را داشت.

گاوها در تلاش هستند تا قیمت خود را در بالای بسته هفتگی بالاتر از 4000 دلار نگه دارند. با این حال ، فشارهای فزاینده ای از خرس ها وجود دارد که مشتاق هستند ETH را به پایین تر از 3500 دلار برسانند. در حال حاضر ، بعید است که ETH بتواند به زیر 3500 دلار برسد زیرا علاقه به ETH همچنان بالاست و انتظار می رود که در Q4 امسال ، مانند بیت کوین ، به بالاترین حد خود برسد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع