بهمن (AVAX) اوایل امروز با 99.90 دلار به بالاترین حد خود رسید که کمتر از 10 سنت از 100 دلار بود. با این حال، قیمت پس از از دست دادن 8 درصد پس از اوج جدید، به سرعت بازگشت.

سطح پشتیبانی کلیدی: 78 دلار

سطح مقاومت کلید: 100 دلار (ATH)، 102 دلار

AVAX مدتی است که در یک روند صعودی واضح بوده است و امروز بالاترین رکورد جدید خود را در کمتر از 100 دلار ثبت کرده است. با این حال، تا کنون، حرکت صعودی نتوانسته از سطح نقطه عطف فراتر رود و شمع امروزی ممکن است با یک فتیله بلند به سمت بالا ختم شود.

سطح مقاومت بحرانی در محدوده 100 تا 102 دلار قرار دارد. اگر گاوها نتوانند بالاتر از مقاومت بسته شوند، می‌توان انتظار بازگشت به سطح حمایت کلیدی در حدود 78 دلار را داشت.

avaxusd-nov14-p1

علیرغم رکورد جدید، اولین نشانه های اولیه از تضعیف روند صعودی مطابق با نکات فنی زیر وجود دارد.

شاخص های فنی قیمت آواکس

حجم معاملات: حجم معاملات در آخرین مرحله بالاتر بود. با این حال، همچنان کمتر از حجم ثبت شده در ماه سپتامبر است. کاهش حجم در یک روند صعودی نشانه احتمالی تضعیف روند است.

RSI : RSI یک واگرایی نزولی بزرگ را مشاهده کرده است . هر بالاترین قیمت با بالاترین سطح پایین تر RSI، از آگوست تا نوامبر، دنبال شد. اگر این واگرایی انجام شود، AVAX ممکن است اصلاح قابل توجهی را وارد کند.

MACD : MACD در بازه زمانی روزانه در زمان نگارش این مقاله صعودی است، اما مشابه با RSI، هیستوگرام MACD نشانه هایی از واگرایی نزولی را نشان می دهد. اگر MACD در میانگین متحرک خود از یک تلاقی نزولی عبور کند، دقت کنید.

avaxusd-nov14-p2

جانبداری

سوگیری برای AVAX در حال حاضر صعودی است ، با این حال، اگر پشتیبانی نتواند حفظ شود، می تواند به سرعت به نزولی کوتاه مدت تبدیل شود.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت برای AVAX

در حالی که بالاترین رکورد 3 رقمی امروز دلیلی عالی برای جشن گرفتن برای دارندگان بهمن است، قدرت آخرین پا در مقایسه با گذشته کم رنگ می شود.

این دلیل کافی است برای تماشای احتیاط بیشتر از اقدام قیمت و کندل روزانه و هفتگی. پس از یک رالی بزرگ، AVAX ممکن است نیاز داشته باشد کمی هوا نفس بکشد و قبل از تلاش برای شکستن 100 دلار، حمایت حیاتی را در 78 دلار دوباره آزمایش کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع