قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ خود رسید اما تقریبا بلافاصله پس از آن دوباره افزایش یافت. ما نگاهی می اندازیم به اینکه چه اتفاقی می افتد و در آینده چه انتظاری داریم.

قیمت بیت کوین سرانجام وارد اصلاح شد تا اهرم مالی را از بین ببرد ، شرایط خرید بیش از حد را خنثی کند و پس از صعود بزرگ در سه هفته گذشته به ساخت یک سازه کمک کند. این امر پس از رسیدن نرخ بهره آزاد ، نرخ های تامین مالی و نسبت اهرم به سطوح بالا اتفاق افتاد.

به نظر می رسد حمایت کوتاه مدت 60 هزار دلاری همچنان در حال حفظ است که یک سیگنال مثبت است. با توجه به فشار فروش فعلی ، بعید است که بسته هفتگی بالای 64.8 هزار دلار باشد.

شاخص های فنی کوتاه مدت برای قیمت BTC

این ارز رمزنگاری شده باید 60 هزار دلار به صورت پایانی حفظ کند. سناریوی ایده آل این است که 60 هزار دلار را نگه دارید ، یک فنجان و دسته بسازید ، 64.8 هزار دلار دوباره آزمایش کنید و بالاتر از 70 هزار دلار تا 80 هزار دلار خرج کنید.

اگر شاهد بسته شدن زیر 60 هزار دلار باشیم ، این یک سیگنال نزولی کوتاه مدت است و خطر نزولی را به 59.7 هزار دلار ، 58.3 هزار دلار ، 57.1 هزار دلار ، 56.5 هزار دلار و 53 هزار دلار افزایش می دهد. همچنین انتظار می رود در میانگین متحرک نمایی 21 روزه پشتیبانی شود. سطح متوسط ​​50 هزار دلار نیز دارای پشتیبانی فنی و زنجیره ای قوی است ، که در صورت دور دیگر انحلال ها کمی آرامش بخش است. عمیق ترین سطح برای عقب نشینی که ما می خواهیم ببینیم 53 هزار دلار است – بالاترین رقم قبلی از سپتامبر. شکستن زیر این سطح خطر نزولی بیشتری را در پی خواهد داشت – سناریویی که برای گاوها ایده آل نیست.

ساختار کلی همچنان نشان می دهد که قیمت BTC در Wyckoff Accumulation Phase E است ، جایی که معمولاً به سمت بالا حرکت می کند اما به احتمال زیاد با تغییراتی در راه است. در کوتاه مدت ، ممکن است واگرایی صعودی در نمودار ساعتی ایجاد شود ، اما مهم این است که بیت کوین دارای 60 هزار دلار و 59.6 هزار دلار برای اعتبار سنجی باشد و شروع به صعود بیشتر کنید.

تحلیل زنجیره ای قیمت بیت کوین

روند کلی بر اساس معیارهای زنجیره ای همچنان صعودی است. سن میانگین سکه همچنان 5 ماه است که روند صعودی خود را ادامه می دهد.

اخیراً ، به مدت دو روز کاهش یافت اما به سرعت روند صعودی خود را از سر گرفت و این نشان می دهد که دارندگان بلند مدت (LTHs) به آرامی توزیع می کنند و هیچ روندی برای توزیع جدی وجود ندارد زیرا BTC به بالاترین حد خود در همه زمان ها رسیده است.

این بدان معناست که دارندگان بلند مدت و معدنچیان به نگهداری خود ادامه می دهند و به صورت دوره ای توزیع می کنند. سود باز شده از زمان اوج گیری به 15.2 میلیارد دلار 1.2 میلیارد دلار کاهش یافت و نرخ تامین مالی در حال حاضر 0.03 است. نسبت اهرم 0.18 باقی مانده است که مشابه قله های آوریل و سپتامبر امسال است. این بدان معناست که امکان تصفیه بیشتر وجود دارد ، و مهم است که احتیاط کنید.

ASOPR کمی بالاتر از 1 باقی می ماند و نشان می دهد که LTH ها در طول این عقب نشینی سود تهاجمی ندارند. همه ذخایر ارزی نیز به دلیل خروج های قابل توجه در مبادلات مشتقه به پایین ترین سطح خود در چند سال اخیر سقوط کرده اند.

بیت کوین در مبادلات کمیاب تر می شود که تجمع موسسات را دشوارتر می کند ، زیرا احتمالاً BTC کمتری برای فروش وجود دارد.

در نتیجه

بیت کوین در سه هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت و اهرم مشتقات به میزان قابل توجهی افزایش یافت-به همین دلیل است که عقب نشینی کوتاه مدت می تواند برای بازار سالم باشد.

برای حفظ ساختار و ایجاد پایین ترین سطح ، باید بین 60 تا 53 هزار دلار پشتیبانی دریافت کنیم. روند کلی در مبانی و بر روی زنجیره همچنان صعودی است و هیچ نشانه ای از توزیع تهاجمی در حال شکل گیری نیست ، که نشان می دهد صعود بیشتری در این بازار گاو نر باقی مانده است.

دلار پس از صعود در سطح فنی کلیدی که احتمالاً برای BTC ، به ویژه در ماه های آینده ، باد عقب خواهد بود ، همچنان پایین می آید.

به نظر می رسد که اصلاح فعلی یک تغییر ناگهانی کوتاه مدت باشد و احتمالاً با صعود این اهرم ادامه پیدا می کند و منجر به بازآزمایی 64.8 هزار دلار و شکست تا 70 هزار دلار تا 80 هزار دلار می شود ، تا زمانی که روند زنجیره ای ادامه داشته باشد. دست نخورده باقی می ماند

باید انتظار نوسانات در چند ماه آینده وجود داشته باشد ، اما گاوها در کنترل خود هستند.(این مطلب صرفا از منبع ذکر شده بود و مسئولیت ان با تریگرویو نمی باشد.)

منبع