سولانا (SOL) 30 درصد افزایش یافت و پس از شکستن بالای یک سازه ، تقریباً به بالاترین سطح 216 دلار رسید. طبق گفته Binance ، SOL قیمت ATH را فقط 1 دلار از دست داد.

سطح پشتیبانی کلیدی: 192 دلار ، 177 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 216 دلار

پرچم ذکر شده در بالا در نمودار زیر با رنگ آبی مشخص شده است. بالاترین سطح فعلی 216 دلار به عنوان منطقه مقاومت بعدی SOL عمل خواهد کرد. از آن زمان ، SOL در سطح 192 دلار پشتیبانی پیدا کرد. اگر قیمت تصمیم به اصلاح بیشتر گرفت ، سطح پشتیبانی بعدی در 177 دلار تعیین می شود. با توجه به حرکت گسترده تجمع اخیر ، تجمیع منطقی است.

solusd-oct23-p1

شاخص های فنی

حجم معاملات : حجم منفجر شد زیرا سولانا از بالای دیوار عبور کرد و منجر به تجمع سریع به سمت مقاومت بالا شد. از آن زمان ، حجم کاهش یافته است ، و از ایده دوره ادغام قبل از حرکت بعدی پشتیبانی می کند.

RSI : RSI در اوج تجمع اخیر در بازه زمانی 4 ساعته وارد منطقه خرید بیش از حد (> 70) شد. از آن زمان ، RSI طی اصلاحات مداوم در ساعات گذشته ، زیر 70 واحد کاهش یافت.

MACD : میانگین های متحرک MACD و هیستوگرام در بازه زمانی روزانه بسیار صعودی باقی می مانند ، در حالی که در بازه زمانی 4 ساعته ، حداقل اصلاح در حال انجام است. قیمت به دنبال یک آزمایش مجدد احتمالی از پشتیبانی 192 دلاری است.

(SOL)

جانبداری

صعودی از آنجایی که قیمت ، پرچم آبی را شکست. تا زمانی که قیمت SOL بالاتر از 177 دلار باشد ، این شانس عالی است که سولانا بتواند دومین تلاش برای شکستن بالاترین رکورد 216 دلار را مشاهده کند. از سوی دیگر ، اگر قیمت 177 دلار از دست بدهد ، این تعصب را باطل می کند.

پیش بینی قیمت کوتاه مدت برای SOL

انتظار می رود که در آینده نزدیک ، سولانا در حدود 200 دلار تثبیت شود. اگر حمایت 192 دلاری شکست بخورد ، سولانا می تواند سطوح پایین تر (177 دلار) را قبل از هرگونه تلاش جدید برای شکستن بالاترین سطح کشف کند. در کوتاه مدت انتظار بی ثباتی قابل توجهی از سولانا داشته باشید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع