کاردانو (ADA) در تلاش است تا از کانال نزولی جدا شود ، که در نمودار زیر با رنگ زرد مشخص شده است ، که قیمت آن را در محدوده ای بین سطوح حمایت مهم (2 دلار) و مقاومت (2.4 دلار) قرار می دهد.

تا زمانی که ADA از این محدوده خارج نشود ، می توان انتظار داشت که قیمت آن به تحکیم ناپایدار بین این سطوح ادامه دهد.

سطح پشتیبانی کلیدی: 2 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 2.4 دلار

adaust-oct17-p1

شاخص های فنی

حجم معاملات: حجم همچنان پایین است ، به ویژه در آخر هفته. با این حال ، شکاف بالای کانال نزولی با حجم مناسبی همراه شد ، که نشان می دهد خریداران هنوز علاقه زیادی به ADA نشان می دهند.

RSI: RSI در بازه های زمانی بزرگتر (روزانه و هفتگی) همچنان نزولی است. در بازه زمانی هفتگی ، RSI از فوریه 2021 به بالاترین سطح خود رسیده است. این نزولی است.

MACD: MACD در بازه زمانی هفتگی به تازگی از یک صعود نزولی عبور کرده است. این برای گاوها نشانه مثبتی نیست ، زیرا در مقایسه با صعود نزولی هفتگی اخیر ، حداقل دو ماه طول می کشد تا قیمت روند صعودی خود را از سر گیرد.
در بازه زمانی روزانه ، MACD نسبتاً مسطح است ، نشان می دهد که قیمت می تواند تا مدتی قبل از وقفه در محدوده اعلام شده تثبیت شود ، که با محدوده معاملاتی فوق 2 دلار – 2.4 دلار مطابقت دارد.

adaust-oct17-p2

جانبداری

نزولی کوتاه مدت: ADA در بازه زمانی هفتگی بین قیمت و RSI واگرایی نزولی قابل ملاحظه ای ایجاد کرده است . در حالی که قیمت از بالاترین سطح خود عبور می کرد ، اوج های پایین تر در RSI (در زیر نشان داده شده است ، فلش های زرد).

این نشان می دهد که خریداران باید در مورد ADA/USD در حال حاضر احتیاط کنند ، به خصوص با توجه به اینکه MACD یک صعود نزولی هفتگی در میانگین متحرک خود انجام داده است.

تا زمانی که این وضعیت برعکس نشود ، صعودی در کوتاه مدت ADA کمی دشوار است.

با این وجود ، تا زمانی که ADA قیمتی بالاتر از 2 دلار داشته باشد ، به احتمال زیاد قیمت آن با استفاده از احساسات صعودی بازارهای رمزنگاری-به ویژه در بازارهای بزرگ مانند BTC ، ETH و DOT ، می تواند به سطوح بالاتری برسد.

پیش بینی قیمت کوتاه مدت برای کاردانو (ADA)

انتظار می رود ADA بین 2 تا 2.4 دلار حرکت کند و محدوده قیمتی مشخصی را تشکیل دهد. هنگامی که قیمت ADA شروع می شود – بالاتر یا پایین تر از این سطوح – ، می توان واکنش سریع گاوها یا خرس ها را انتظار داشت ، که منجر به حرکت قیمتی قابل توجهی در این جهت می شود.پیشنهاد ویژه (حمایت مالی)کوپن رایگان Binance Futures 50 USDT: از این پیوند برای ثبت نام استفاده کنید و هنگام معامله 500 USDT (پیشنهاد محدود) 10٪ تخفیف و 50 USDT دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه PrimeXBT: برای ثبت نام و وارد کردن کد POTATO50 از این پیوند استفاده کنید تا 50 bonus پاداش رایگان در هر سپرده تا 1 BTC دریافت کنید.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع