BTC و ETH مسیر خود را معکوس کردند زیرا هر دو دارایی برای حمایت اساسی جستجو می کنند ، و این نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای به دام انداختن گاوهایی هستند که دارای اهرم بیش از حد هستند.

BTC ، ETH ، BNB ، ADA

تجزیه و تحلیل قیمت

بیت کوین ( BTC ) و اتر ( ETH ) هر دو پس از رسیدن به بالاترین سطح جدید تاریخ خود ، شاهد رزرو تهاجمی سود بوده اند. این نشان می دهد که معامله گران که با شایعات مربوط به صندوق تجارت بیت کوین خریداری کرده بودند ، پس از راه اندازی موفقیت آمیز ETF استراتژی بیت کوین ProShares (BITO) سود خود را ثبت کردند.

گاوها سعی کردند پس از راه اندازی دومین ETF مرتبط با آینده بیت کوین ( BTC) توسط مدیر دارایی های دیجیتال والکیری در 22 اکتبر ، بازیابی بیت کوین را انجام دهند ، اما در سطوح بالاتر با فشار فروش شدید مواجه شدند. فروش ، حرص و آز را در شاخص Crypto Fear and Greed از 84 در 21 اکتبر به 75 در 22 اکتبر رسانده است .

BTC ، ETH ، BNB ، ADA
عملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

استراتژیست های جی پی مورگان چیس در یادداشتی گفتند که BITO “بعید است که فاز جدیدی از ورود سرمایه جدیدتر به بیت کوین را آغاز کند” و ممکن است تبلیغات در محصول پس از یک هفته کاهش یابد . استراتژیست ها خاطرنشان کردند که سرمایه از ماه سپتامبر از ETF های طلا به صندوق های بیت کوین منتقل می شود و این از چشم انداز صعودی بیت کوین در پایان سال پشتیبانی می کند.

آیا بیت کوین و اتر می توانند شاهد اصلاح عمیقی باشند و مراقبت های حمایتی در چه سطحی است؟ بیایید نمودارهای 10 ارز دیجیتال برتر را مطالعه کنیم تا متوجه شویم.

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع