بیت کوین و اتر ممکن است در روزهای آینده شاهد عقب نشینی عمیق تری باشند و این حرکت می تواند دست ضعیف تری را از آلت کوین ها و سایر موقعیت های پرخطر دور کند.

تجزیه و تحلیل قیمت 10/27: BTC، ETH، BNB، ADA، SOL، XRP، DOT، DOGE، SHIB، LUNA

بیت کوین ( BTC ) به زیر حمایت روانی در 60000 دلار بازگشت. در حالی که به نظر می رسد این در کوتاه مدت منفی باشد، حرکت قیمت همچنان به حرکت خود در سال 2017 ادامه داده است . اگر این شباهت تا پایان سال ادامه داشته باشد، گاوهای بیت کوین ممکن است در یک مهمانی باشند.

PlanB، خالق مدل محبوب سهام به جریان بیت کوین (S2F)، اخیراً در توییتی اعلام کرد که مرحله دوم بازار صعودی بیت کوین آغاز شده است. اگر روند قیمت بیت کوین از مدل S2F پیروی کند، تحلیلگر بر این باور است که افزایش قیمت به 100000 تا 135000 دلار تا پایان سال ممکن است.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

اگرچه بیت کوین بیشترین توجه را به خود جلب می کند، صرافی ارزهای دیجیتال Okcoin در گزارش اخیر خود اعلام کرد که اشتهای سرمایه گذاران نهادی برای دارایی های رمزنگاری غیر بیت کوینی در حال افزایش است. در این گزارش آمده است که 53 درصد از خریدهای سرمایه گذاران نهادی در ماه سپتامبر از طریق آلت کوین بوده است.

آیا سقوط فعلی بیت کوین یک فرصت خرید است یا شروع یک اصلاح عمیق تر؟ انتظار می رود آلت کوین ها چگونه واکنش نشان دهند؟ بیایید نمودار 10 ارز دیجیتال برتر را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه شویم.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع