تجزیه و تحلیل قیمت 10/29: BTC، ETH، BNB، ADA، SOL، XRP، DOT، DOGE، SHIB، LUNA

بیت کوین ( BTC ) است هنوز در مرحله اصلاحی اما اتر ( ETH ) جذب کرده است خرید قوی، که آن را به یک بالا تمام وقت جدید در 29. اکتبر تحت فشار قرار دادند موفق ارتقاء زنجیره ای از Altair چراغ به نظر می رسد احساسات به افزایش است و آن را نیز هموار راهی برای ادغام با شبکه اصلی اتریوم و تغییر به اثبات سهام.

در همین حال، MicroStrategy به افزودن به پشته بیت کوین چشمگیر خود ادامه داده است. گزارش سه ماهه سوم این شرکت نشان می‌دهد که 8957 بیت کوین اضافه کرده است که تا 30 سپتامبر به 114042 بیت کوی رسیده است که با قیمت متوسط ​​27713 دلار خریداری شده است.

به نظر می رسد اشتهای این شرکت نرم افزاری هنوز ارضا نشده است و مایکل سیلر، مدیر عامل شرکت، گفت که این شرکت “به ارزیابی فرصت ها برای جذب سرمایه اضافی برای اجرای” استراتژی بیت کوین خود ادامه خواهد داد.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

به نظر می رسد روند صعودی در بخش کریپتو باعث افزایش تقاضا برای کارمندان با تجربه در کریپتو یا بلاک چین شده است. یک گزارش اخیر توسط دوین بانرجی، سردبیر لینکدین، به داده‌های تیم نمودار اقتصادی لینکدین استناد کرد که نشان می‌دهد پست‌های مشاغلی که شامل عباراتی مانند «بلاک چین» یا «کریپتو» هستند، در ماه آگوست نسبت به سال قبل ۶۱۵ درصد افزایش یافته است.

آیا رالی شدید در اتر می تواند شروع یک فصل جدید باشد؟ بیایید نمودارهای 10 ارز دیجیتال برتر را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه شویم.هر دوشنبه تحویل داده می شودمشترک شدن
در خبرنامه Markets Outlookآدرس ایمیلاشتراک دربا عضویت، با ما موافقت می کنیدشرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی

BTC/USDT

بیت کوین در 27 اکتبر به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (59389 دلار) رسید اما خرس ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. قیمت به سرعت بهبود یافت و به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 28 اکتبر رسید که نشان از خرید قوی در کاهش قیمت دارد.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

حرکت قیمت در چند روز گذشته یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده است که در یک شکست کامل می شود و بالای خط مقاومت بسته می شود. چنین حرکتی نشان دهنده از سرگیری روند صعودی خواهد بود. اولین مقاومت در روند صعودی بالاترین رقم تاریخ در 67000 دلار است.

اگر گاوها این مانع سربار را برطرف کنند، جفت BTC/USDT می تواند حرکت خود را به سمت شمال به سمت هدف الگوی 89476.12 دلار آغاز کند.

افزایش میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت نشان دهنده مزیت گاو نر است. خرس ها باید قیمت را پایین تر از پرچم بکشند و حفظ کنند تا تنظیمات صعودی را باطل کنند. در این صورت، این جفت می تواند تا 52920 دلار کاهش یابد.

ETH/USDT

اتر به شدت از متحرک نمایی 20 روزه (3953 دلار) در 28 اکتبر بازگشت، که نشان می دهد خریداران کاهش قیمت از عقب نشینی اخیر برای جمع آوری استفاده کرده اند. بزرگ‌ترین آلت‌کوین امروز به بالاترین حد خود رسید که نشان‌دهنده از سرگیری روند صعودی است.

نمودار روزانه ETH/USDT. منبع: TradingView

شیب متحرک نمایی 20 روزه و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که گاوها فرمانده هستند. اگر خریداران قیمت بالای 4375 دلار را حفظ کنند، جفت ETH/USDT می تواند سفر خود را به سمت هدف الگوی 4657 دلار آغاز کند و سپس تا 5000 دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالای 4375 دلار بماند، نشان می‌دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می‌یابد. سپس این جفت می تواند برای چند روز بین 4375 تا 3888 دلار تثبیت شود. شکستن و بسته شدن در زیر این محدوده نشان دهنده شروع یک اصلاح عمیق تر است.

BNB/USDT

گاوها با موفقیت از خط گردن الگوی معکوس سر و شانه ها در 27 اکتبر دفاع کردند که یک علامت مثبت است. این ممکن است باعث خرید از معامله گران شده باشد و بایننس کوین ( BNB ) را به بالای مقاومت سربار در 518.90 دلار سوق دهد.

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

متحرک نمایی 20 روزه (470 دلار) در حال افزایش است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد خریداران کنترل دارند. اگر گاوها قیمت بالاتر از 518.90 دلار را حفظ کنند، جفت BNB/USDT می تواند روند صعودی خود را به سمت هدف الگوی 554 دلار از سر بگیرد.

برعکس، اگر قیمت نتواند به بالای 518.90 دلار برسد، نشان می‌دهد که معامله‌گران سود خود را در سطوح بالاتر رزرو می‌کنند. سپس این جفت می تواند به خط گردن بیفتد، که تکیه گاه مهمی برای گاو نر برای دفاع است.

ADA/USDT

گاوها از حمایت قوی در 1.87 دلار در 27 اکتبر دفاع کردند، اما این بازگشت قدرتی ندارد. این نشان می دهد که معامله گران برای خرید Cardano ( ADA ) در سطوح بالاتر مردد هستند .

نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در ناحیه منفی قرار دارد که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت نزول است.

اگر قیمت از سطح فعلی یا از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.12 دلار) کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد جفت ADA/USDT را زیر سطح حمایت 1.87 دلار بشکنند و ببندند. چنین حرکتی می تواند نشانه شروع یک اصلاح عمیق تر به 1.58 دلار باشد.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک فشار دهند و حفظ کنند، این دیدگاه منفی باطل خواهد شد. سپس این جفت می تواند تا 2.47 دلار افزایش یابد.

SOL/USDT

سولانا ( SOL ) در 27 اکتبر از متحرک نمایی 20 روزه (180 دلار) جهش کرد، که نشان می دهد این احساسات مثبت است و معامله گران در حال خرید با کاهش هستند. گاوها اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به بالای منطقه مقاومت سربار در 216 دلار به 218.93 دلار برسانند.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

افزایش متحرک نمایی 20 روزه و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که گاوها دست بالا را دارند. شکست و بسته شدن به بالای 218.93 دلار نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است و جفت SOL/USDT می تواند تا 239.83 دلار افزایش یابد.

با این حال، بعید است که خرس ها به راحتی آن را پرتاب کنند. اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت سربار کاهش یابد، جفت ممکن است برای چند روز بین 171.47 دلار و 218.93 دلار تثبیت شود. شکست به زیر 171.47 دلار می تواند نشانه شروع یک اصلاح عمیق تر باشد.

XRP/USDT

XRP در 27 اکتبر به زیر سطح حمایت 1 دلار سقوط کرد، اما خرس ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. این نشان می دهد که گاوها در نزدیکی حمایت بحرانی تجمع می کنند. خریداران اکنون سعی خواهند کرد تا قیمت را بالاتر از خط روند نزولی فشار داده و حفظ کنند.

نمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

اگر آنها موفق شوند، جفت XRP/USDT می تواند تا 1.24 دلار افزایش یابد، جایی که انتظار می رود خرس ها مقاومت سختی داشته باشند. اگر قیمت از این سطح پایین بیاید، جفت می‌تواند برای چند روز محدود بماند.

میانگین متحرک ثابت و RSI درست زیر نقطه میانی، تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. اگر جفت به بالای 1.24 دلار برسد، این تعادل به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. در مقابل، شکست به زیر 1 دلار می تواند جفت را به منطقه حمایت قوی در 0.88 تا 0.85 دلار برساند.

DOT/USDT

پولکادوت ( DOT ) در 27 اکتبر از سطح شکست به 38.77 دلار جهش کرد، که نشان می دهد این احساسات صعودی باقی می ماند و معامله گران در حال خرید با کاهش هستند.

نمودار روزانه DOT/USDT. منبع: TradingView

گاوها اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به بالای مانع سربار در 46.39 دلار برسانند و بالاترین قیمت تاریخ را در 49.78 دلار دوباره آزمایش کنند. اگر این مقاومت شکسته شود، جفت DOT/USDT می تواند به سمت هدف بعدی در 53.90 دلار صعود کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت سربار کاهش یابد، خرس‌ها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (40.90 دلار) برسانند. شکستن زیر این سطح می تواند حمایت بحرانی را در 38.77 دلار دوباره آزمایش کند. اگر این سطح شکست بخورد، توقف بعدی می تواند میانگین متحرک ساده 50 روزه (35.68 دلار) باشد.

مطالب مرتبط: Axie Infinity، Decentraland و رمزارزهای ‘metaverse’ پس از تغییر نام تجاری فیس بوک به Meta افزایش یافتند.

DOGE/USDT

Dogecoin ( DOGE ) در 27 اکتبر به زیر SMA 50 روزه (0.23 دلار) رسید، اما دم بلند در کندل روز حاکی از خرید تهاجمی در سطوح پایین تر است. گاوها به خرید خود در 28 اکتبر ادامه دادند، که ممکن است چند خرس تهاجمی را غافلگیر کرده باشند.

نمودار روزانه DOGE/USDT. منبع: TradingView

ترکیبی از پوشش کوتاه توسط خرس ها و ماهیگیری از کف توسط گاوها، قیمت را به بالای مقاومت 0.27 دلاری در 28 اکتبر رساند. با این حال، فتیله بلند روی کندل روز نشان می دهد که معامله گران ممکن است در سطوح بالاتر سود رزرو کرده باشند.

گاوها و خرس‌ها احتمالا شاهد نبردی سخت با قیمت 0.27 دلار خواهند بود. اگر گاوها این سطح را به سطح حمایت برسانند، جفت DOGE/USDT می‌تواند دوباره به سمت 0.35 دلار صعود کند. شکست و بسته شدن بالاتر از این سطح می تواند مسیر را برای حرکت احتمالی به 0.45 دلار باز کند.

در مقابل، شکستن و بسته شدن به زیر 0.27 دلار می تواند قیمت را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.25 دلار) کاهش دهد.

SHIB/USDT

شیبا اینو (SHIB) در 27 اکتبر به بالای سطح 200% فیبوناچی در 0.00007586 دلار صعود کرد و در 28 اکتبر به بالاترین قیمت خود در تاریخ 0.00008854 دلار رسید.

نمودار روزانه SHIB/USDT. منبع: TradingView

رالی شدید چند روز گذشته RSI را به 91.66 در 27 اکتبر سوق داد و در نتیجه در 28 اکتبر عقب نشینی کرد. .

اگرچه روند صعودی دست نخورده باقی می ماند، اما این جفت می تواند برای هضم سودهای چند روز گذشته وارد چند روز تثبیت یا اصلاح شود.

سطح اصلاحی 50 درصدی فیبوناچی در 0.00005778 دلار، سطحی حیاتی است که باید مراقب آن باشید، زیرا شکستن زیر آن می‌تواند فروش را تشدید کند و جفت را به سمت 61.8 درصد اصلاحی در 0.00005052 دلار بکشاند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای 0.00008854 دلار برسد، جفت می‌تواند تا سطح 300 درصدی فیبوناچی در 0.00010349 دلار افزایش یابد.

LUNA/USDT

توکن LUNA پروتکل Terra از SMA 50 روزه (38.69 دلار) در 27 اکتبر برگشت، که نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است. حرکت قیمتی چند روز گذشته منجر به تشکیل مثلث متقارن شده است.

نمودار روزانه LUNA/USDT. منبع: TradingView

گاوها اکنون سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای مثلث برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت LUNA/USDT می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. خرس‌ها ممکن است چالشی سخت در بالاترین قیمت تاریخ 49.54 دلار داشته باشند، اما اگر این سطح عبور کند، جفت ممکن است به هدف الگوی 62.59 دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از مقاومت سربار کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. سپس ممکن است این جفت اقامت خود را در داخل مثلث برای چند روز دیگر تمدید کند

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع