به نظر می رسد قیمت شیبا اینو در یک مثلث نزولی گیر کرده است ، اما آیا یک حرکت بزرگ در راه است؟

سطح پشتیبانی کلیدی: 0.0000240 دلار

سطح مقاومت کلیدی: 0.0000300 دلار

Shiba Inu بیش از 20 off از سطح پشتیبانی 0.0000240 دلار به مقاومت اصلی 0.0000300 دلار کاهش یافته است. با انجام این کار ، SHIB یک کانال نزولی بزرگ (به رنگ آبی) ایجاد کرده است. اگر قیمت در یکی دو روز آینده نتواند سطح مقاومت را بشکند ، قیمت شیبا اینو به احتمال زیاد برای حمایت قبل از شکست دوباره کاهش می یابد.

img1_shib
نمودار توسط TradingView

شاخص های فنی

حجم: حجم همچنان ضعیف است. این امر از پشتیبانی مجدد قبل از هرگونه روند صعودی حمایت می کند.

RSI: متناسب با قیمت ، RSI در بازه زمانی روزانه به بالاترین سطح خود می رسد.

MACD: MACD در بازه زمانی 12 ساعت نزولی است و روزانه ، هیستوگرام و میانگین های متحرک به ناحیه منفی می رسند. خرسها کنترل قیمت را حداقل تا زمان نزدیک شدن به سطح حمایت نشان می دهند ، جایی که گاوها نشان داده اند که می توانند در مدت کوتاهی بیش از دو رقم آن را پیش ببرند.

img2_shib

جانبداری

تا زمانی که قیمت از مثلث نزولی شکسته نشود ، سوگیری کوتاه مدت نزولی است. شاخص های بازه زمانی روزانه این دیدگاه را پشتیبانی می کنند و احتمال دارد که مجدداً قبل از از سرگیری هر روند صعودی مجدداً پشتیبانی شود. گاوها تنها زمانی کنترل قیمت را در دست خواهند گرفت که مقاومت اصلی را بشکنند.

پیش بینی قیمت برای SHIB Price

تثبیت بیشتر قیمت در مثلث نزولی آبی پیش بینی می شود. عملکرد قیمت SHIB تنها زمانی تشدید می شود که قیمت از این تشکیلات جدا شود. تا آن زمان ، سطوح کلیدی برجسته شده در آغاز این تجزیه و تحلیل باید اهداف معتبری برای گاوها و خرسها باقی بمانند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع