Egrag کریپتو، تحلیلگر کریپتو اعلام کرده است که ممکن است یک شکست در افق باشد برای XRP قیمت. او همچنین اهداف قیمتی را که اگر این شکست قیمت با موفقیت اتفاق بیفتد، توکن کریپتو می‌تواند به آنها برساند.

قیمت XRP می تواند تا 0.78 دلار افزایش یابد

ایگرگ در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که بعدی قیمت هدف XRP بین 0.702 تا 0.786 دلار است. با این حال، تحلیلگر کریپتو نتوانست جدول زمانی برای زمان وقوع این شکست قیمت ارائه دهد. او همچنین احتمال یک حرکت کوتاه مدت به سمت نزول را مطرح کرد اما به سرعت اضافه کرد که تأثیری بر مسیر بلندمدت XRP ندارد.

با توجه به هدف بلندمدت XRP، نمودار همراهی که Egrag به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که XRP همچنان می‌تواند در مقطعی به 7.5 دلار افزایش یابد. تحلیلگر ارزهای دیجیتال این سطح قیمت را به عنوان “سطح هدف بحرانی” نامگذاری کرد که احتمالاً در رابطه با اهداف قیمت بالاتری است که اگراگ معتقد است XRP می تواند قبل از پایان این روند صعودی به آن برسد. تحلیلگر ارزهای دیجیتال در زمان های مختلف، پیش بینی کرد که XRP می تواند تا 27 دلار در اوج این چرخه بازار افزایش یابد.

پیش‌بینی قیمت 27 دلار بدون شک بلندپروازانه به نظر می‌رسد و دارندگان XRP به احتمال زیاد تمرکز خود را روی پیش‌بینی محافظه‌کارانه‌تر Egrag از 5 دلار متمرکز می‌کنند. اخیراً تحلیلگر ارزهای دیجیتال جسورانه ادعا کرد که XRP “تضمین شده” است که تا 1000٪ سود را در راه رسیدن به بالاترین قیمت جدید 5.5 دلار مشاهده کند.

اگراگ همچنین اشاره کرد که توکن ارز دیجیتال بین ماه جاری تا جولای شروع به افزایش خود به محدوده قیمت 5 دلار خواهد کرد. جالب اینجاست که Egrag جسورانه ادعا کرد در ژانویه، XRP در 90 روز آینده به 5 دلار خواهد رسید، به این معنی که توکن کریپتو قرار است در این ماه به این سطح قیمت برسد.

آیا آوریل یک ماه ناموفق دیگر برای دارندگان XRP خواهد بود؟

دارندگان XRP علیرغم اینکه امیدهای خود را بالا می برند محتاط خواهند بود پیش بینی های صعودی اگراگ، که می تواند در این ماه محقق شود. این سرمایه گذاران با تحلیلگران ارز دیجیتال مانند کریپتو Rover انتظارات زیادی برای XRP در ماه مارس داشتند پیش بینی کردن پیش از آن XRP در ماه گذشته یک “شکست عظیم” را تجربه می کرد.

با این حال، این اتفاق نیفتاد، زیرا XRP نسبتاً حفظ شد اقدام قیمت ملایم حتی زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در مقاطع مختلف در ماه مارس از رشد قابل توجهی برخوردار بود. عملکرد ضعیف XRP در ماه گذشته بیشتر بر عملکرد نسبتاً غیر قابل توجه قیمت آن از ابتدای سال، با کاهش قیمت سالانه (YTD) بیش از 4 درصد تأکید کرد.

در زمان نگارش مقاله، XRP در حدود 0.58 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

XRP fails to break $0.6 resistance | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتوRank، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر