قیمت بیت کوین 250 هزار

بیت کوین ( BTC ) در 22 اکتبر به مدت کوتاهی به زیر 60،000 دلار سقوط کرد تا اصلاحات پس از افزایش شدید نگرانی ها در مورد قدرت بازار انجام شود.

قیمت بیت کوین 250 هزار
نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گر حداقل 56000 دلار برای خرید BTC درخواست می کند

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان داد که BTC/USD در Bitstamp به پایین ترین سطح 59،930 دلار رسیده است که 6 درصد دیگر در روز کاهش یافته است.

یک ریباند این جفت ارز را از مرز 60 هزار دلار پس گرفت ، اما احتیاط همچنان نام بازی را در هفته حفظ کرد 

مایکل ون دو پوپ ، همکار Cointelegraph درباره این وضعیت خلاصه می کند: “تماشای آن منطقه 64 هزار دلاری به عنوان یک سطح بسیار مهم برای شکستن و بازار شکست خورده بود ، بنابراین یک حرکت اصلاحی در حال انجام است.””به طور کلی ؛ نگاه کردن به 56-59 هزار دلار به عنوان یک نقطه خوب برای خرید بیت کوین.”

بالاترین رکورد قبلی در 64،900 دلار معلوم شد که کمی از طریق حمایت جدید ارائه می شود و در عوض تبدیل به یک منطقه مقاومتی مکرر می شود ، زیرا گاوها شانس کمی برای حفظ دستاوردهای جدید خود داشتند.

خوش بینی ، همانطور که مرسوم است ، تنها از آنهایی بود که دیدگاه بلندمدت تری را پذیرفتند. در میان آنها تحلیلگر محبوب توییتر TechDev بود که تاکید کرد 2021 هنوز با روندهای تاریخی بازار گاو مطابقت دارد.

“نهایی BTC ضربه همواره 5 درجه از اجرا تا به اوج اواسط چرخه تندتر،” او اشاره در کنار یک نمودار مقایسه ای.”تا اینجا صادق است. اگر ادامه پیدا کند و پنجره 228K-250K ضربه بزند (2 مورد از لحاظ تاریخی قابل اعتمادترین اهداف مبتنی بر فیبری) … این اتفاق در پایان ژانویه رخ می دهد. تماشای آن جالب خواهد بود.”

نمودار حاشیه ای BTC/USD. منبع: TechDev/ Twitter

اتریوم عزم معامله گران را آزمایش می کند

بنابراین بیت کوین در بازه های زمانی کوتاه مدت توجه مردم را به آلت کوین ها واگذار کرد ، بیست ارز رمزنگاری شده برتر توسط سولانا (SOL) هدایت می شد که 13 درصد در 24 ساعت افزایش یافت.

مطالب مرتبط:  گاوها تلاش می کنند تا قیمت اتریوم را بالاتر از 4K دلار نگه دارند ، قبل از انقضای گزینه های 435 میلیون دلاری روز جمعه

اتر ( ETH ) ، تازه از تلاش ناموفق برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخ ، پس از یک بازگشت کوتاه مدت به زیر 4000 دلار کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

سهم بازار بیت کوین 45.7 stood بود که نشان دهنده قدرت نسبی بازارهای alt در آخر هفته است.

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش کرده بود ، “بدترین سناریوی اکتبر” در عین حال ، بسته شدن ماهانه 63000 دلار برای BTC/USD را می طلبد.

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع