با وجود کاهش اخیر قیمت XRP، تحلیلگر کریپتو Egrag کریپتو دلیلی برای این باور فراهم کرده است که این فرصت عالی برای انباشتن بیشتر نشانه به جای از دست دادن اعتقاد به پتانسیل آن است.

XRP به زودی به 22 دلار در راه است؟

اگراگ اخیراً در یک X (توئیتر سابق) اشاره کرد پست که XRP می تواند به زودی به 22 دلار افزایش یابد. نمودار همراهی که او به اشتراک گذاشت نشان داد که توکن کریپتو اگر مسیر سبز را دنبال کند، به این سطح قیمت خواهد رسید، که تحلیلگر دائماً به آن اشاره کرده است. در یک پست X ایگرگ که سال گذشته ساخته شد این را پیشنهاد کرد XRP می تواند به 22 دلار برسد در تیرماه امسال اگر مسیر سبز دنبال می شد.

وی در این میان در تحلیل اخیر خود به الف نیز دست زده است مثلث متقارن که در حال شکل گیری بود به گفته Egrag، تا زمانی که توکن ارز دیجیتال شکل مثلث متقارن خود را حفظ کند، کاهش قیمت XRP فرصت‌هایی برای خرید است. جالب اینجاست که Jaydee تحلیلگر ارز دیجیتال نیز اخیراً به این موضوع اشاره کرده است الگوی صعودی.

با این حال، در تحلیل خود، Jaydee اظهار داشت که قبلاً مثلث متقارن در نمودار ماهانه شکل گرفته بود. این الگوی نمودار قابل توجه است زیرا گفته می شود که محرک حرکت سهموی XRP در سال 2017 بوده است، زمانی که افزایش بیش از 30000٪ را ثبت کرد.

به دنبال شکل گیری این الگو، تحلیلگر انتظار دارد MACD (واگرایی میانگین متحرک همگرایی) برای عبور از صفر در ماه های آینده، با حرکت سهموی بعد از آن. نمودار همراهی که Jaydee به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که XRP می‌تواند در صورت وقوع این حرکت صعودی، به بالای ۱۲ دلار برسد.

Token price establishes support at $0.5 | Source: XRPUSD on Tradingview.com

تحلیل موج 2

در جدیدترین او پست Xاگراگ حرکت قیمت فعلی XRP را تحلیل کرد. تحلیلگر معتقد است که تصحیح موج 2 XRP از یک الگوی منظم پیروی خواهد کرد و انتظار دارد که اصلاح شود موج اصلاحی C به زیر 0.41 دلار نمی رسد. با این حال، اگر این اتفاق نیفتد، وی خاطرنشان کرد که احتمال موج C وجود دارد بین 0.35 تا 0.40 دلار کاهش یافته است.

او ادامه داد که ماندن XRP بالاتر از سطح 0.28 دلار از دیدگاه کلان بسیار مهم است. کاهش XRP به آن بدون شک چشم انداز بسیار نزولی را برای توکن کریپتو ایجاد می کند. هر اتفاقی که بیفتد، Egrag همانطور که او خواسته بود نسبت به XRP صعودی باقی می ماند دارندگان XRP برای آماده شدن برای “رونق بزرگ بزرگ به زودی”.

به نظر او، از هم اکنون تا سال 2025 فرصتی برای تغییر زندگی برای جامعه XRP وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه تحلیلگر قبلاً پیش بینی کرده بود. XRP در 90 روز به 5 دلار می رسد، این فرصت تغییر دهنده زندگی می تواند در ماه آوریل به دست بیاید.

در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.50 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از CoinMarketCap، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر