یک تحلیلگر توضیح داده است که چشم انداز بیت کوین تا زمانی که قیمت ارز دیجیتال بالاتر از این سطح باقی بماند، باید صعودی باقی بماند.

بیت کوین دارای پشتیبانی قوی در زنجیره بالای 41800 دلار است

در یک جدید پست در X، علی تحلیلگر در مورد سطوح مختلف حمایت و مقاومت BTC از منظر زنجیره ای صحبت کرد. که در تجزیه و تحلیل روی زنجیره، قدرت هر سطح حمایت یا مقاومت بستگی به مقدار بیت کوینی دارد که سرمایه گذاران در سطح مذکور خریداری کرده اند.

نمودار زیر نشان می دهد که توزیع محدوده های مختلف قیمت BTC در حال حاضر بر اساس غلظت دارنده چگونه به نظر می رسد مبنای هزینه که آنها حمل می کنند.

How the various price ranges near the current spot price are looking like in terms of support and resistance | Source: @ali_charts on X

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، محدوده 41,800 تا 43,100 دلار میزبان قیمت خرید بیشتر بیت کوین از بین تمام محدوده های قیمت ذکر شده است. به طور دقیق تر، حدود 2.4 میلیون آدرس، 1 میلیون بیت کوین در این محدوده به دست آوردند.

مبنای هزینه طبیعتاً برای هر سرمایه‌گذاری بسیار مهم است، زیرا آزمایش مجدد قیمت لحظه‌ای می‌تواند وضعیت سود و زیان آنها را تغییر دهد. به این ترتیب، دارندگان احتمال بیشتری برای نشان دادن حرکت در هنگام انجام آزمایش مجدد مانند این دارند.

یک دارنده سود قبل از آزمون مجدد ممکن است تمایل به خرید بیشتر در هنگام انجام آزمایش مجدد داشته باشد، زیرا ممکن است بر این باور باشد که همان سطحی که قبلاً سودآور بود دوباره این کار را انجام می دهد.

از سوی دیگر، دارندگان ضرر ممکن است بخواهند در سطح سربه سر خود بفروشند، زیرا ممکن است از سقوط دوباره ارز دیجیتال و قرار دادن دوباره آنها در زیر آب بیم داشته باشند.

این حرکات خرید و فروش زمانی که فقط چند سرمایه گذار در حال انجام آنها هستند برای حرکت بازار کافی نیستند، اما اگر تعداد زیادی از سرمایه گذاران مبنای هزینه خود را در محدوده محدودی قرار دهند، واکنش می تواند قابل توجه باشد.

از آنجایی که محدوده بالای 41,800 تا 43,100 دلار با سرمایه گذاران متراکم است، باید یک محدوده زنجیره ای ضروری باشد. قیمت لحظه ای بالاتر از محدوده شناور است به طوری که این قیمت ها می توانند به عنوان یک مانع حمایتی برای دارایی عمل کنند. بر این اساس، علی توضیح می دهد، «تا زمانی که بیت کوین موقعیت خود را بالای 41800 دلار حفظ کند، چشم انداز صعودی باقی می ماند.»

نمودار نشان می دهد که محدوده بیت کوین بالاتر از قیمت، مبنای هزینه آن تعداد سرمایه گذار نیست. این می تواند نشان دهد که مقاومت زیادی برای سکه وجود ندارد.

این تحلیلگر خاطرنشان می کند که این عدم مقاومت عمده همچنین پتانسیل را برای ماندن ارز دیجیتال در سطوح فعلی یا فشار به سمت سطوح بالاتر تقویت می کند.

قیمت بیت کوین

بیت کوین پس از سقوط اخیر به تدریج راه خود را باز می کند و قیمت آن به مرز 43800 دلار صعود می کند. نمودار زیر نحوه عملکرد دارایی را در چند روز گذشته نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین

BTC has gone through a bit of a rollercoaster since the new year has started | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از Shutterstock.com، نمودارها از TradingView.com، IntoTheBlock.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر