از طریق ریپ ها و افت های بازار ارزهای دیجیتال، قیمت شیبا اینو توانسته حرکت صعودی نسبتاً ثابتی را حفظ کند، چیزی که برای بسیاری از ارزهای دیجیتال نمی توان گفت. با توجه به این احساس صعودی پایدار، میم کوین یکی از دارایی‌هایی است که می‌توان شاهد افزایش عظیمی در بازار به سمت بازار نزولی دیگر بود. تنها در کوتاه‌مدت، MMBTtrader، تحلیلگر ارز دیجیتال با نام مستعار، پیش‌بینی می‌کند که قیمت دو برابر افزایش می‌یابد.

قیمت شیبا اینو 100% آماده است

در اخیر تحلیل و بررسی، تحلیلگر ارز دیجیتال MMBTtrader نشان می دهد که چرا آنها معتقدند که قیمت شیبا اینو دو برابر شده است. همانطور که نمودار نشان می دهد، طی چند ماه گذشته روند صعودی ثابتی در قیمت شیبا اینو وجود داشته است، و حتی زمانی که به نظر می رسید روند صعودی به پایان رسیده است، قیمت SHIB قیمت نسبتاً بالایی را در مقایسه با پایین‌ترین قیمت اکتبر خود حفظ کرد.

این عملکرد بهتر در سال جدید ادامه یافته است SHIB با وجود ریزش هایی که بازار ارزهای دیجیتال را تکان داده بود، توانست همچنان سطح 0.00001 دلار را حفظ کند. این نشان می دهد که گاوها توانسته اند با موفقیت 0.00001 دلار را به حمایت تبدیل کنند. در این سناریو، به راحتی می تواند به یک سکوی پرتاب نسبت به قیمت تبدیل شود.

Source: TradingView.com

پیش‌بینی تحلیلگر کریپتو نشان می‌دهد که می‌تواند با قیمت فعلی خود تغییر کند. با این حال، هنگامی که این محدوده به پایان می رسد و انباشت کامل می شود، اینجاست که سرگرمی واقعی برای قیمت SHIB زمانی که انتظار می رود رالی شروع شود، آغاز می شود.

جهش از اینجا را ببینید SHIB به راحتی سطح 0.000014 دلار را پاک می کند بدون دردسر با این حال، اولین مانع درست در بالای اینجا قرار دارد. در صورتی که Shiba Inu بتواند به سرعت مقاومت 0.0000143 دلار را پشت سر بگذارد، پمپ دیگری انتظار می رود که تا 0.000018 دلار منجر شود.

از آنجایی که چیزی به عنوان یک حرکت صعودی مداوم وجود ندارد، انتظار می رود مقاومت کمی زیر 0.000018 دلار باشد. با این وجود، این آخرین مقاومت است و اگر شیبا اینو بالاتر از این سطح صعود کند، انتظار می‌رود که به بالای 0.00002 دلار برسد و حرکتی 100 درصدی نسبت به قیمت فعلی خود انجام دهد.

نمودار قیمت Shiba Inu از Tradingview.com (SHIB 100% Rally)

SHIB price at $0.0000094 | Source: SHIBUSD on Tradingview.com

SHIB در میان عدم قطعیت بازار نوسان می کند

در هفته‌های منتهی به ژانویه، اطمینان در مورد تایید احتمالی یک ETF بیت‌کوین نقطه‌ای در بالاترین حد خود قرار داشت و کارشناسان احتمال تایید آن را 95% می‌دادند. با این حال، این احساسات به ویژه شروع به نوسان کرده است بلک راک فاش کرد که خرید 10 میلیون دلاری بیت کوین خود را به تعویق خواهد انداخت.

در نتیجه، قیمت ارزهای دیجیتال در سراسر فضا به سرعت کاهش یافت و قیمت شیبا اینو کنار گذاشته نشد SHIB در نهایت برای اولین بار در بیش از دو هفته جایگاه خود را در 0.00001 دلار از دست داد و بار دیگر به منطقه 0.000009 دلار سقوط کرد.

با این حال، این غیر معمول نیست و می تواند منجر به محدوده و انباشت SHIB که تحلیلگر ارز دیجیتال بیان می کند. در چنین حالتی، با افزایش انتظارات برای یک بازار صعودی، این می‌تواند راه‌اندازی برای افزایش قیمت بیشتر باشد.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر