این آینده قیمت XRP مدتی است که موضوع بحث داغ بین تحلیلگران ارزهای دیجیتال بوده است. بیشتر این تحلیل‌ها بر روی حرکات احتمالی قیمت در حین گسترش بازار صعودی و همچنین اهداف احتمالی قیمت تمرکز دارند. در همین راستا، کریپتوBull، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پرونده گاوی خود را ارائه کرده است آلت کوین، ارائه واقعی ترین اهداف قیمتی.

کانال قیمت طولانی مدت قیمت واقعی را نشان می دهد

در تحلیلگر کریپتوBull که در X (توئیتر سابق) پست کرده است، او حرکت تاریخی قیمت را نشان می دهد آلت کوین به سال 2014 برمی گردیم. تحلیلگر از این برای استنباط مسیر احتمالی قیمت XRP در ماه های آینده با استفاده از کانال قیمت XRP استفاده می کند.

طبق گفته کریپتوBull، با استفاده از این داده ها، واقعی ترین قیمت آلتکوین در حال حاضر چیزی بین 13 تا 39 دلار است. “کانال قیمت بلند مدت واقعی ترین قیمت #XRP را بین 13 تا 39 دلار در ماه های آینده نشان می دهد!” کریپتوBull بیان کرد.

در حالی که انتهای پایین این کانال 13 دلاری واقع بینانه تر بود، انتهای بالای 39 دلار انتقادات جامعه را برانگیخت. در پاسخ به پیش‌بینی کریپتوBull، یکی دیگر از کاربران X به نام Ben McClymans گفت که این یک «حرف‌های دیوانه‌کننده» بود. این به این دلیل است که برای اینکه قیمت XRP به 39 دلار در هر سکه برسد، ارزش بازار آن باید بزرگتر از قیمت باشد. اتریوم، که در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است.

با این حال، سایر اعضای جامعه پرید به دفاع از XRP، به بن یادآوری می کند که ارزش بازار XRP در واقع تغییر کرده است اتریوم قبل از. با توجه به این موضوع، آنها بر این باورند که این امکان وجود دارد که یک بار دیگر به اتریوم تبدیل شود.

عملکرد قیمت XRP سرمایه گذاران را نگران می کند

عملکرد قیمت XRP در چند سال گذشته سرمایه‌گذاران را نگران کرده است زیرا در حالی که سایر آلت‌کوین‌ها به بالاترین حد خود رسیده‌اند. XRP به مبارزه ادامه داد با این حال، با توجه به اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در سال 2020 از ریپل شکایت کرد، قابل درک است که بر عملکرد XRP تأثیر منفی گذاشت.

قیمت XRP به تنهایی از پشت اعلامیه سقوط کرده بود و آنطور که انتظار می رفت بهبود نیافت. با این حال، نوری در انتهای تونل وجود دارد، زیرا به نظر می رسد که پرونده قضایی با SEC در حال پایان است. به نظر می رسد دادگاه به یک توافق متمایل است که یک بار برای همیشه به پرونده خاتمه می دهد.

برای ایده گرفتن از چه اتفاقی می تواند با قیمت XRP بیفتد وقتی شکایت به پایان رسید، می‌توانیم نگاهی بیندازیم به اتفاقاتی که ریپل در سال 2023 به پیروزی جزئی بر SEC رسید. پس از اینکه قاضی آنالیزا تورس اعلام کرد که فروش برنامه‌ای XRP به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط نیست، XRP بیش از 60 درصد در یک واحد جهش کرد. روز

شکایت در حال حاضر بزرگترین مانع است عملکرد قیمت XRP، و انتظارات این است که قیمت پس از پایان آن افزایش یابد. اگر این کار را انجام دهد، پیش‌بینی کریپتوBull ممکن است به نتیجه برسد.

XRP trending at $0.58 | Source: XRPUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoinist، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر