اولین ETF معاملات آتی بیت کوین تنها در دو روز به رکورد یک میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت رسید. ETF های اضافی چگونه بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارند؟ و آیا باید به زودی انتظار یک ETF اتر ( ETH ) را داشت؟

سپس، مهمان ویژه Big Cheds برخی از تحلیل‌های تکنیکی را در نمودارهای روند به اشتراک می‌گذارد، عواملی که هنگام انجام معاملات و آلت‌کوین‌ها به آن‌ها توجه می‌کند.

با استفاده از بینش های Cointelegraph Markets Pro ، بستری برای معامله گران رمزنگاری که می خواهند یک قدم جلوتر از بازار بمانند ، متخصصان Cointelegraph دو آلت کوین را که این هفته برجسته بودند شناسایی کردند: Elrond eGold (EGLD) و توکن AMPLFORTH AMPL.

در مرحله بعد، پچمن توضیح می دهد که ETF آتی بیت کوین در واقع چه معنایی دارد و چگونه کار می کند. او با استفاده از مثال‌های قابل درک توضیح می‌دهد که چگونه قراردادهای آتی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا از شرط‌های خود استفاده کنند.

آیا سوالی در مورد سکه یا موضوعی دارید که در اینجا مطرح نشده است؟ نگران نباش! به اتاق چت یوتیوب بپیوندید و سوالات خود را در آنجا بنویسید. کارشناسان کوین تلگراف تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند که پاسخ مورد نظر خود را دریافت می کنید

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع