• توکن های DeFi یکی از بزرگترین تغییر دهنده های بازی در فضای رمزنگاری هستند.
  • بهمن (AVAX) و تعداد بیشتری از این توکن ها گاوهای نر قوی را نشان می دهند.
  • این ارزهای رمزپایه دارای همان ویژگی‌های ثابت هستند.

همانطور که همه ما می دانیم، سیستم DeFi در حال تسخیر است. در واقع، بسیاری از توکن‌های Defi عملکرد عالی دارند. سه سال بعد، DeFi شتاب بیشتری از همیشه به دست آورد. به طور خاص، بهمن (AVAX). با نگاهی به گذشته، DeFi به عنوان یک مفهوم صرف توسط گروهی از توسعه دهندگان نرم افزار و کارآفرینان آغاز شد. خدمات مالی نسل جدید بر روی یک بلاک چین ساخته شد و سیستم های بانکداری سنتی را از بین برد.

قابل توجه است که چهار ارز رمزنگاری شده از جمله Avalanche (AVAX) چشم‌انداز بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال استفاده از بازار هستند نشان داده‌اند . در اغلب موارد، برخی از این توکن ها از نظر معیارهای معاملاتی و احساسات اجتماعی، با الگوی مشابهی عمل می کنند.

این پنج توکن همگی ویژگی های یکسانی را نشان دادند. مانند:

اولاً، توکن‌ها پس از 24، 48 و 72 ساعت با شرایط صعودی زیاد، میانگین افزایش ارزش را داشتند. ثانیاً، آنها شرایط صعودی شدید را پس از اینکه به طور میانگین در 24، 48 و 72 ساعت افزایش یافتند، ثابت کردند. در نهایت، حداقل میانگین افزایش بیش از 72 ساعت بر روی یک پرچم شدید به طور شگفت انگیزی به 10 درصد می رسد.

توکن های DeFi avax
منبع: defipulse.com

دی‌فای با 17.44 درصد و 101.08 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) بر بازار ارزهای دیجیتال مسلط است . در 90 روز گذشته، ارزش DeFi به طور مداوم به یک روند صعودی افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است.

با استفاده از تحلیل تاریخی، Avalanche (AVAX) انتخاب واضح‌تری برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به نظر می‌رسد. نه تنها به دلیل افزایش قیمت، بلکه به این دلیل که دستاوردها تز الگوریتم را به طور کامل تقویت کرده است. TVL آواکس با بیش از 10 درصد افزایش به رکورد 8.5 میلیارد دلار رسید.

علاوه بر این، Terra (LUNA) با ارزش بازار 17 میلیارد دلار به عنوان بزرگترین بازار DeFi رتبه بندی می شود. LUNA نشان دهنده 11.4% بازارهای DeFi است. LUNA در حال حاضر با قیمت 42.45 دلار با حجم بازار 469,867,558 دلار معامله می شود.

از سوی دیگر، Chainlink (LINK) پس از پیشی گرفتن از Uniswap، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و در چند روز گذشته بیش از 10.6 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، Fantom (FTM) با افزایش 30 درصدی TVL خود از 4.3 میلیارد دلار به 5.6 میلیارد دلار، بیشترین سود را در هفته به خود اختصاص داد و 2.2 درصد از نقدینگی DeFi را به خود اختصاص داد. 

به طور خلاصه، در حالی که موارد فوق صرفاً یک نشانه است و هیچ نتیجه خاصی را نوید نمی دهد، معامله گران باید قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهند. اگرچه، با افزایش تقاضا برای DeFi، سرمایه گذاران می توانند مطمئن باشند که در برخی از این توکن ها سرمایه گذاری کنند. این به این دلیل است که چنین رمزارزهایی با ارزش هستند و اغلب برای مدت طولانی تری دوام می آورند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع