فونیکس گلوبال به سرعت به پنجاه و دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

توکن Phoenix Global تنها در چهار دقیقه 5600 درصد افزایش می‌یابد - اما یک نکته وجود دارد

طبق داده‌های CoinMarketCap، تنها چهار دقیقه طول کشید تا یک ارز دیجیتال نسبتاً ناشناخته تا 5 نوامبر بیش از 5600 درصد افزایش یابد.

این توکن با نام Phoenix Global (PHB) از 0.02057 دلار به 1.1413 دلار در 5 نوامبر افزایش یافت و حجم آن به طرز شگفت انگیزی کاهش یافت – از 3.79 میلیون دلار به حدود 777،680 دلار در همان دوره.

قیمت Phoenix Global (PHB) در 24 ساعت گذشته. منبع: CoinMarketCap

با این وجود، هسته اصلی پمپ عظیم PHB یک انتقال توکن و یک نقص فنی بود که CoinMarketCap اکنون  با افزایش قیمت PHB نسبتاً 59 درصدی آن را برطرف کرده است .

پمپ PHB تقلبی؟

به طور مفصل، Phoenix Global  در ماه سپتامبر اعلام کرد که راه‌حل‌های کاربردی غیرمتمرکز سازمانی خود را از بلاک چین نئو به زنجیره هوشمند بایننس (BSC) تغییر خواهد داد. در انجام این کار، تیم همچنین پیشنهاد کرد که دارایی بومی مبتنی بر NEO خود PHX را به PHB، یک توکن استاندارد BEP-20، با “تغییر نام” در 100:1 (100 PHX = 1 PHB) منتقل کند.

گفت مهاجرت آغاز در 2 نوامبر و به طور موثر کاهش می یابد از سراسر 3500000000-35،000،000 عرضه رمز رسمی شرکت Phoenix جهانی است. در همین حال، این وضوح منجر به معامله توکن‌های جدید PHB 100 برابر بیشتر از قیمت دلار قبل از مبادله شد.

این امر محاسبات آشفته ای را در CoinMarketCap ایجاد کرد، زیرا شروع به مقایسه ارزش سکه های قدیمی با سکه های جدید کرد در حالی که سقف عرضه آنها را 3.5 میلیارد می دانست. در نتیجه، معامله گران را به این باور رساند که ارزش بازار PHB در کمتر از 5 دقیقه 56 برابر شده است و به 4.24 میلیارد دلار رسیده و به پنجاه و دومین رتبه بزرگ تبدیل شده است.

CoinMarketCap در نظرات خصوصی توضیح داد: “این پروژه مجدداً نامگذاری شده بود و این بر بزرگترین جفت بازار در یک صرافی تأثیر گذاشت.”

عملکرد ارزش بازار Phoenix Global (PHB) در 24 ساعت گذشته. منبع: CoinMarketCap

پس از همه، فقط یک نقص

هزینه خرید یک توکن PHB آنطور که می‌گفتیم افزایش پیدا نکرد. در مقابل، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، این توکن پس از عرضه در بایننس در تاریخ 5 نوامبر، بیش از 32 درصد کاهش یافت و به 0.947 دلار رسید.

نمودار قیمت روزانه PHIB/USDT. منبع: TradingView

در اوایل سال جاری، یک نقص فنی در CoinMarketCap نیز باعث شد که بیت کوین Wrapped ، یک ارز دیجیتال که به عنوان آینه بیت کوین در اکوسیستم اتریوم عمل می کند، به بالاترین جایگاه ارزهای دیجیتال سوق داده شود .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع