صنعت ، خوب و بد تغییر خواهد داد؟

وزارت دادگستری در تلاش برای جلب نظر مجرمان سایبری ، تمام تخصص های رمزنگاری را در یک جا جمع می کند.

در 6 اکتبر ، وزارت دادگستری ایالات متحده یا DOJ ، ایجاد یک واحد تخصصی ، تیم ملی اجرای ارزهای رمزنگاری شده یا NCET را اعلام کرد که وظیفه تعقیب سوء استفاده از دارایی های دیجیتال و زیرساخت های رمزنگاری ، و همچنین ردیابی و بازیابی را دارد. ارز رمزنگاری نشده

این حرکت به فشار مقامات آمریکایی برای ایجاد اختلال در گوشه و کنار اکوسیستم رمزنگاری ادامه می دهد که تصور می شود فعالیت های غیرقانونی مانند حملات باج افزار را  تسهیل می کند. اقدامات افزایش رمزنگاری دولت برای فضای دارایی های دیجیتالی بزرگتر چیست؟

واحد جدید بر اساس اصولی که تقریباً یک سال پیش در چارچوب اجرای ارزهای دیجیتال DOJ بیان شده است ، عمل خواهد کرد  . این سند ، صلاحیت وسیع وزارت امور خارجه در مورد فعالیت های مجرمانه را که بر زیرساخت های ذخیره یا ذخیره اطلاعات در داخل ایالات متحده تأثیر می گذارد ، تأکید می کند.

NCET علاوه بر رسیدگی به پرونده های خود و حمایت از تلاش های دفاتر وکلای ایالات متحده در سراسر کشور ، همکاری بین همه آژانس های اجرایی قانون فدرال ، ایالتی و محلی مربوطه را برای رسیدگی به جرایم مربوط به ارزهای رمزنگاری شده ارتقا خواهد داد. این تیم همچنین وظیفه دارد آموزش و مشاوره به افسران اجرای قانون در زمینه رمزنگاری و توسعه استراتژی های تحقیقاتی را ارائه دهد.

نیروهای کار گروه جدید از هر دو بخش پولشویی و بازیابی دارایی و بخش جنایات رایانه ای و مالکیت معنوی وزارت دادگستری و همچنین تعدادی از دفاتر دادستانی ایالات متحده تشکیل خواهند شد.

در گفتگو با Cointelegraph ، کوین فلدیس ، شریک در شرکت حقوقی Perkins Coie ، هر دو MLARS و CCIPS را “م componentsلفه های بسیار محترم وزارت دادگستری” خواند ، که اعضای آنها “در رسیدگی به تحقیقات فرامرزی و هماهنگی با مجریان قانون در این زمینه مهارت دارند”. جهان.”

ابزار جدید برای سیاست های موجود

انتظار می رود NCET تلاش های اجرایی خود را به خدمات پولی غیرقانونی یا ثبت نشده ، زیرساخت های پرداخت باج افزارها و بازارهای مختلف دیگر که در آن پول دیجیتال با فعالیت های جنایی مواجه می شود ، هدایت کند. هیچ یک از این موارد به خصوص جدید نیست و وزارت دادگستری به سادگی یک مکانیسم هماهنگ تر و کارآمدتر برای مقابله با جرایم سایبری و بازیابی احتمالی وجوه سرقت شده را ارائه می دهد.

این اطلاعیه همچنین مجموعه ای از تحولات را نشان می دهد که نشان دهنده تعهد دولت بایدن به اعمال اولین موضع در مورد جرایم سایبری است ، از جمله فعالیت های مجرمانه که توسط رمزنگاری تسهیل می شود.

جکسون مولر ، مدیر سیاست و امور دولتی در شرکت دارایی های دیجیتال Securrency ، به Cointelegraph اظهار داشت:این اعلامیه نباید برای ما که از دولت بایدن پیروی می کنیم و تلاش های آن ، اعم از تنظیم کننده های مالی فدرال ، وزارت خزانه داری ، گروه کاری رئیس جمهور در مورد سکه های پایدار ، و غیره ، برای اعمال نظارت بیشتر و اقدامات اجرایی علیه گسترده تر ، شگفت آور باشد. زیست بوم.

مولر افزود که ظهور NCET نشان دهنده ترجیح دولت برای سیاست های بیشتر متمرکز بر اجرای قانون و نه جهت گیری در جهت مشارکت و همکاری است که بسیاری از صنعت ترجیح می دهند آن را ببینند.

مایکل بهار ، رئیس امنیت سایبری در شرکت حقوقی جهانی Eversheds Sutherland ، ریشه ابتکار NCET را به دستور اجرایی جو بایدن در ماه مه 2021 باز می گرداند ، که در اولویت قرار دادن تمام محدوده مقامات و منابع دولت فدرال است. محافظت از سیستم های رایانه ای کشور در برابر حملات سایبری بهار در ادامه اظهار داشت:به عنوان بخشی از این تلاش همه جانبه ، وزارت دادگستری ایالات متحده از ده ها سال تجربه خود در پیگیری پول و ریشه کن کردن پولشویی ، برای دستگیری عاملان و بازگرداندن پول و همچنین کاهش هزینه های مالی استفاده می کند. انگیزه ای برای جنایتکاران برای انجام حملات باج افزار در وهله اول.

ران بریسه ، وکیل امور دولتی و لابی در شرکت حقوقی Gunster ، گفت که DOJ “نقاط را در همه بخشهای خود متصل می کند تا تمرکز متمرکزتری بر تحقیقات و تعقیب های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده داشته باشد.” بریزه افزود که از دیدن برخی ایالت های خاص که طرح فدرال را تکرار می کنند و تیم های خود را برای اجرای ارزهای رمزنگاری شده در آینده نزدیک تشکیل می دهند ، شگفت زده نمی شود.

مفاهیم گسترده تر

مسلماً ریشه کن کردن بازیگران بد بخش ارزهای رمزنگاری شده که نام ناخوشایندی را برای کل صنعت در نظر عموم (و اغلب در نگاه سیاست گذاران) به ارمغان می آورند ، یک تلاش عالی است. با این وجود ، جای نگرانی قانونی برای آن دسته از بازیگران رمزنگاری که با حسن نیت عمل می کنند و منابع قابل توجهی را برای رعایت آن سرمایه گذاری می کنند – برای اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان در صنعت ، وجود دارد.

تصور سناریویی که در آن اجرای بیش از حد تهاجمی می تواند بار اضافی برای بازیگران مشروع ایجاد کند ، دشوار نیست.

کوین فلدیس از پرکینز کوئی معتقد است که تمرکز DOJ بر افزایش تحقیقات جنایی و ایجاد ظرفیت برای بازیابی عواید غیرقانونی رمزنگاری شده احتمالاً به معنای بررسی بیشتر دولت در سراسر صنعت خواهد بود. فلدیس افزود:چشم انداز قانونی و نظارتی هنوز در حال تحول است و سرمایه گذاری در زمینه رعایت مقررات و داشتن شهروندی رمزنگاری شده خوب به احتمال زیاد به بازیگران صنعت در مواجهه با این افزایش تمرکز دولت در اجرای قوانین توسط DOJ ، SEC و دیگران کمک شایانی خواهد کرد.

در عین حال ، نوع اجرای تخصصی که به اندازه کافی صلاحیت تشخیص مجرمان را دارد در حالی که بار زیادی را بر روی بچه های خوب تحمیل نمی کند می تواند برای این بخش مفید باشد. در اختیار داشتن همه افراد دارای رمزنگاری DOJ در یک نیروی هماهنگ ، همچنین می تواند NCET را مجبور کند تا از قدرت اجرایی خود به نحوی هدفمند استفاده کند.

ران بریسه از Gunster اشاره می کند که ظهور یک واحد رمزنگاری تخصصی در وزارت دادگستری می تواند مفید تلقی شود. وی اظهار نظر کرد:از دیدگاه بزرگتر ، اگر برای کسانی که وجوه دیجیتالی آنها به سرقت رفته است ، راه حلی وجود داشته باشد ، سطح اعتماد برای مصرف کنندگان و تجارت رمزنگاری افزایش می یابد.

در واقع ، اگر NCET به جای پرتاب شبکه هایی که به طور غیر ضروری گسترده هستند ، به مأموریت اعلام شده خود عمل کند ، فضای رمزنگاری به مکانی امن تر برای فعالیت های مالی قانونی تبدیل می شود.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع