بیش از 2000 نقطه داده به طور مداوم یک حقیقت منحصر به فرد را نشان می دهد: زمانی که این الگوریتم کمی شرایط صعودی را شناسایی می کند، قیمت دارایی های رمزنگاری افزایش می یابد.

اگر به حرکات قیمت دارایی های کریپتو به عنوان مجموعه ای از رویدادهای مجزا نگاه کنید، تصویر درهم و برهم است. مطمئناً، برخی از معامله‌گران می‌توانند گهگاه رویدادهای بزرگی را که یکبار مصرف می‌کنند یا به لطف حس روند الهام گرفته از میم برنده شوند.

با این حال، در درازمدت، اکثر این معامله‌گران «تصادفی» تمایل به ضرر دارند.

چرا؟ زیرا آنها باید برندگان بزرگی را انتخاب کنند تا تمام مواقعی که اهداف خود را از دست می دهند پوشش دهند.

به ازای هر شیبا اینو، هزار سکه وجود داشت که ماه نشد.

به همین دلیل است که معامله‌گران رمزارز که به جای تلاش برای پیش‌بینی رویدادها ، از فرآیندها استفاده می‌کنند، در درازمدت کیف خود را پر می‌کنند.

آنها به جای اینکه امیدوار باشند که Token X هفته آینده سهموی شود، بر اساس احتمالات معامله می کنند. آن‌ها به‌جای بازی‌های سکسی یک‌بار برنده می‌شوند. اگر میانگین بازده هفتگی بیش از 5% در معاملات را به آنها پیشنهاد می‌دادید… دست شما را می‌گزیدند.

جدول زیر میانگین بازدهی را پس از امتیازات بالای VORTECS™ ایجاد شده توسط تحلیل تاریخی Cointelegraph Markets Pro نشان می‌دهد.

چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر می کنند

در اینجا دو روند غیرقابل انکار وجود دارد. اولاً، هرچه امتیاز VORTECS™ بالاتر باشد، میانگین بازده بیشتر است. به عبارت دیگر، هرچه الگوریتم مطمئن‌تر باشد که شرایط تاریخی اطراف سکه صعودی است، احتمال بیشتری دارد که این دارایی پس از ثبت امتیاز بالا، سود بیشتری ارائه دهد.

ثانیاً زمان نتیجه است. این الگوریتم بر روی یک چارچوب زمانی فازی با تاکید بر شناسایی شرایط مطلوب که ممکن است طی چند روز تحقق یابد، آموزش داده شده است.

هر چه زمان بیشتری پس از شناسایی نشانه های چشم انداز مطلوب تاریخی توسط الگوریتم VORTECS بگذرد، به طور متوسط ​​عملکرد قیمت دارایی بهتر به نظر می رسد. شرایط مطلوبی که در اطراف توکن‌های با امتیاز بالا شکل می‌گیرد، پس از 168 ساعت (یک هفته) از اولین نمایش در رادار الگوریتم، بیشترین افزایش قیمت را ایجاد می‌کند.

انجام ریاضیات معاملات ارزهای دیجیتال

بازده سرمایه گذاری 5 یا 6 درصدی در طول یک هفته ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد، در این روزها که بازارهای صعودی فراوان است. گول نخورید

مطالعات نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدت اغلب ضرر می کنند. یک مقاله اخیر تخمین زده است که “97٪ از تمام افرادی که به مدت 300 روز ادامه دادند” در بازار آتی سهام برزیل در این دسته قرار می گیرند. مطالعات دیگر نتایج مشابهی را نشان داده اند.

بنابراین، پیدا کردن الگوریتمی که بتواند میانگین بازدهی مثبت ثابتی را در دوره‌های زمانی دقیق اندازه‌گیری‌شده ایجاد کند – خوب، جام مقدس برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال است.

آیا معصوم است؟ قطعا نه. باز هم گول نخورید الگوریتم VORTECS امتیازهای زیادی را به دست آورده است که شرایط صعودی را پیشنهاد می‌کنند، اما با این حال قیمت‌ها افزایش نیافته است.

آنچه این جدول نشان می دهد، میانگین بازدهی در یک بازه زمانی خاص پس از یک امتیاز دلخواه است.

اما آنچه این جدول ثابت می کند این است که VORTECS™ دقیقاً همان کاری را که برای انجام آن طراحی شده است انجام می دهد. به طور مداوم شرایط بازار را برای دارایی های رمزنگاری خاص که از لحاظ تاریخی صعودی بوده اند شناسایی می کند و از مدل سازی اطمینان برای تعیین امتیازی استفاده می کند که معامله گران می توانند به عنوان بخشی از تصمیم گیری خود استفاده کنند.

روش و پیشینه امتیاز بازگشت سرمایه VORTECS™

امتیاز VORTECS™ یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است که منحصراً برای اعضای Cointelegraph Markets Pro در دسترس است .

این ابزار برای جستجوی الگوهای تاریخی تغییر قیمت، فعالیت معاملاتی و احساسات اجتماعی در حدود 200 دارایی دیجیتال آموزش دیده است، و هر زمان که ترتیب این معیارها شروع به شبیه شدن به مواردی کرد که در گذشته به طور مداوم قبل از افزایش قیمت نشان داده می شد، زنگ خطر را به صدا در می آورد. .

هر چه امتیاز VORTECS™ در هر لحظه بالاتر باشد، اطمینان مدل بیشتر است.

جدول میانگین تغییرات قیمت را در تمام دارایی‌های دیجیتالی نشان می‌دهد که امتیازهای VORTECS™ 80، 85 و 90 را پس از فواصل زمانی ثابت، از لحظه ثبت امتیاز برای اولین بار، کسب کرده‌اند. دوره مشاهده کل دوره عملکرد پلت فرم CT Markets Pro است، از اوایل ژانویه تا اواخر نوامبر 2021، یا تقریبا 11 ماه.

برای این تجزیه و تحلیل، هر دارایی فقط می تواند یک مشاهده در روز داشته باشد، یعنی اگر یک سکه از 79 به 81 برود، سپس به 79 و سپس یک بار دیگر در عرض چند ساعت به 80 برسد، تنها اولین ورودی آن به 80+ محاسبه می شود.

به این ترتیب، ما اطمینان حاصل کردیم که تجزیه و تحلیل نمایش نامتناسبی را به نمونه‌هایی از امتیازهای فرار VORTECS™ ارائه نمی‌کند، برخلاف آن زمان‌هایی که دارایی‌ها از آستانه‌های مرجع بالاتر می‌رفتند و امتیازهای بالا را برای زمان‌های طولانی‌تری حفظ می‌کردند.

ارقام میانگین حرکت قیمتی که در جدول مشاهده می کنید از صدها دارایی دیجیتالی که در طول دوره تقریباً 11 ماهه مشاهده شده به امتیازات VORTECS™ بالا دست یافته اند، جمع آوری شده است.

آنها منعکس کننده عملکرد دارایی های کریپتو در بازارهای گاو، خرس، و بازارهای جانبی، هم در فصل بیت کوین و هم در Altseason، و برای همه انواع دارایی ها از توکن های DEX تا پلتفرم های لایه یک و سکه های حریم خصوصی هستند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع