• شبکه Dvision اعلام کرد که Dvision Metaverse به صورت زنده پخش می شود.
  • از اول نوامبر، کاربران می توانند در بسیاری از رویدادها شرکت کنند.
  • شبکه Dvision همچنین ویژگی های جدیدی را به اکوسیستم خود اضافه کرد.

DVision دنیای مجازی است که زندگی می کنند در نوامبر 1. با توجه به تیم، آن را در حال آماده سازی به پرده دنیای مجازی با مقدمه ای از پیش بینی ترین ماهی مرکب بازی نشان می دهد تکه های مرتبط با بازی فعالیت ها را به دسترس در روز راه اندازی می شود. این پس از آن صورت گرفت که شبکه Dvision اولین سالگرد بایننس را در اوایل سپتامبر جشن گرفت . و همچنین اجرای تست Open Beta of the Dvision World. Binance هوشمند زنجیره سالگرد 1 دنیای مجازی آخرین در یک خط طولانی از وقایع به خوبی دریافت و به خوبی با حضور انجام شده توسط است Dvision شبکه .

به طور خاص، لابی اصلی متاورس به عنوان «دنیای دیویژن» شناخته می‌شود و به عنوان پورتالی برای تمام شهرهای متا که در دنیای مجازی فاش خواهند شد، عمل می‌کند. «برج مرکزی وارپ»، جایی که هر متا سیتی در آن آشکار خواهد شد، 20 شهر مختلف در دنیای دیویژن را به هم متصل خواهد کرد.

در نتیجه، کاربران می توانند آواتارهای خود را ایجاد کرده و به دنیای DVision دسترسی داشته باشند. و همچنین در رویدادهای مختلف شرکت کنید و در مراسم راه اندازی «متا-شهرها» شرکت کنید.

بوبورجون مویدینوف، رئیس توسعه کسب و کار در شبکه دیویژن، در گفتگو با دنیای دیویژن، فاش کرد:  

Dvision World در 1 نوامبر 2021 به طور کامل به روی عموم باز می شود. این دستاورد مهم برای شبکه Dvision برابر با راه اندازی شبکه اصلی است که می تواند توسط پروتکل بلاک چین به دست آید، زیرا شروع مرحله بزرگ شدن اکوسیستم و تکمیل آن است. مرحله توسعه متاورس بسته 

واضح است که با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی، مناظر فریبنده متا سیتی ها بدون شک شرکت کنندگان را خوشحال می کند. متاورس یک مفهوم در حال توسعه و مکان مجازی است که می تواند رویدادها، بازی ها و انواع فعالیت های مجازی دیگر را برگزار کند. در اینجا نگاهی اجمالی به Meta-Cities است:

واضح است که با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی، مناظر فریبنده متا سیتی ها بدون شک شرکت کنندگان را خوشحال می کند. متاورس یک مفهوم در حال توسعه و مکان مجازی است که می تواند رویدادها، بازی ها و انواع فعالیت های مجازی دیگر را برگزار کند. در اینجا نگاهی اجمالی به Meta-Cities است:https://www.youtube.com/embed/Rk15rfYnoD0

دیویژن دقیقا چیست؟

شبکه Dvision که مبتنی بر BSC است، خود را به عنوان یک متاورز مبتنی بر بلاک چین معرفی می کند که در آن هر کسی می تواند آواتارهای خود را بسازد و دنیای مجازی را کشف کند که در آن هیچ چیز غیرممکن نیست. مردم می توانند از بازی ها، رویدادها و حتی نمایشگاه ها لذت ببرند که همگی ویژگی های معمولی هستند. 

جالب‌تر از همه، کاربران می‌توانند NFT‌های خود را بدون هیچ تجربه توسعه قبلی ایجاد کنند، و یک مبادله غیرمتمرکز ارائه می‌شود که در آن چنین NFT‌ هایی ممکن است فروخته و خریداری شوند و درآمد ایجاد کنند. این پلتفرم توکن ابزار DVI را که در بسیاری از صرافی‌های اصلی معامله می‌کند، نیرو می‌دهد.

نحوه شرکت در Dvision Metaverse

برای اینکه بخشی از تکامل باشید، کافی است یک حساب کاربری را قبل از اولین نمایش در 1 نوامبر از قبل ثبت کنید تا اعلامیه airdrop و همچنین پیشرفت‌های آتی را پیش‌بینی کنید. 

ویژگی های Dvision به روز شد

در واقع، تیم Dvision همچنین از کاربران می‌خواهد تا قبل از ورود به متاورس به برخی از ویژگی‌های جدید پروژه‌ای که روی آن کار می‌کردند نگاهی بیندازند: 

Play-To-Earn : حالت مبارزه و فرآیند تصفیه زمین

اولین Meta Cities منتشر شده در عرصه جدید Play-to-Earn با هیولاهایی که 40 درصد از سرزمین ها را اشغال می کنند و از کاربران می خواهند که فعالانه در حالت مبارزه شرکت کنند تا زمین را از وجود آنها پاک کنند، عرضه خواهد شد. LAND Purification یک حالت نبرد است که در آن کاربران باید از PET خود برای مقابله با هیولاهای آلوده به ویروس استفاده کنند تا در فرآیند خاتمه دادن به ویروس در سرزمین شهر متا اشغال شده مشارکت کنند. 

موارد استفاده جدید NFT : موارد درون بازی

سیستم PET یک جزء کلیدی از مفهوم «بازی برای کسب درآمد» است که قرار است در سه ماهه چهارم سال 2021 معرفی شود. برای شرکت در حالت نبرد و مشارکت در فرآیند پاکسازی زمین، کاربران ابتدا باید آن را دریافت کنند. یک عروسک روی عروسک (PET). کاربران می توانند PET را در بازار NFT با استفاده از توکن های DVI خود خریداری کنند.

Tokenomics به روز شده : Staking ، Utility، Governance

توکن دیویژن (DVI) ابزار اصلی و توکن حاکمیتی دیویژن متاورس است. اولین و مهمترین مورد استفاده DVI، بازار آن است، جایی که کاربران می توانند LAND، AVATAR، و ITEM را خریداری و معامله کنند. شبکه بخش یک DAO را برای سیاست گذاری غیرمتمرکز اجرا خواهد کرد. دارندگان DVI می توانند از اوایل سال 2022 با قرار دادن توکن های DVI خود از DAO Pool جوایزی کسب کنند.

DVG : ارز پاداش درون بازی به تازگی اضافه شده (غیر توکن)

DVG (Dvision Gold) یک پول پاداش مجازی است که ظاهراً در نظر گرفته شده است تا به عنوان یک توکن پاداش درون بازی تحت مفهوم اخیراً معرفی شده Play to Earn توسط Dvision استفاده شود.

DAO : سیستم حکومتی ارتقا یافته

یک مکانیسم DAO برای شیوه های سیاست گذاری غیرمتمرکز به زودی توسط شبکه بخش معرفی خواهد شد. DAO به تدریج در طول زمان در چند فاز فعال می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع