MicroStrategy در سه ماهه گذشته نزدیک به 9000 بیت کوین به ترازنامه شرکت خود اضافه کرد و مجموع دارایی های خود را به بیش از 114000 بیت کوین رساند.

شرکت هوش تجاری MicroStrategy نزدیک به 9000 بیت کوین را در سه ماهه سوم به دارایی های خود اضافه کرد که کل ترازنامه آن تا 30 سپتامبر 2021 به 114042 بیت کوین رسید.

با توجه به اینکه بیت کوین در حال حاضر تقریباً 61000 دلار معامله می شود، Microstrategy اکنون 7 میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال پیشرو را در اختیار دارد.

بر اساس نتایج مالی سه‌ماهه سوم MicroStrategy که در روز پنجشنبه منتشر شد، این شرکت در مجموع 3.160 میلیارد دلار برای خرید بیت‌کوین متعلق به خود با میانگین هزینه تقریباً 27713 دلار برای هر سکه هزینه کرده است.

MicroStrategy برای اولین بار در سال 2020، زمانی که این شرکت اولین خرید 425 میلیون دلاری خود را انجام داد، کاوش بیت کوین را به عنوان سرمایه گذاری آغاز کرد. تا پایان سال گذشته، دارایی بیت کوین MicroStrategy از 1.125 میلیارد دلار فراتر رفت .

در فوریه سال جاری، این شرکت با خرید 19452 بیت کوین اضافی به ارزش 1.026 میلیارد دلار ، دوباره سرفصل اخبار شد و دارایی های ارز دیجیتال خود را به حدود 4.5 میلیارد دلار افزایش داد

از آن زمان تا کنون، MicroStrategy بارها بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده است، با مدیرعامل مایکل سیلر، یکی از سرسخت ترین حامیان بیت کوین، به وضوح نشان می دهد که این شرکت هرگز قصد فروش ندارد.

سرمایه‌گذاری‌های میکرواستراتژی بیت‌کوین همچنین الهام‌بخش سرمایه‌گذاران نهادی مانند رائول پال و شرکت‌هایی مانند Square و Tesla شد تا راه‌های آن را دنبال کنند.

در دسامبر سال گذشته، سیلور به طور علنی به ایلان ماسک توصیه کرد که ترازنامه تسلا را به بیت کوین تبدیل کند و پیشنهاد کرد که این اقدام یک “نفع 100 میلیارد دلاری” خواهد بود.

تنها دو ماه بعد، در فوریه 2021، تسلا سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری خود را در بیت کوین انجام داد.

MicroStrategy قصد دارد بیت کوین بیشتری بخرد

Saylor در اظهار نظر در مورد آخرین نتایج مالی تاکید کرد که MicroStrategy در حال حاضر بزرگترین مالک شرکت سهامی عمومی بیت کوین در جهان است و “به ارزیابی فرصت ها برای جذب سرمایه اضافی برای اجرای استراتژی بیت کوین ما ادامه خواهد داد.”

سیلور همچنین روز پنجشنبه فاش کرد که شخصاً 17732 بیت کوین (حدود 1.08 میلیارد دلار به قیمت فعلی) دارد که هر کدام را به طور متوسط ​​9882 دلار خریداری کرده است.

برخی پرسیده اند که من چقدر #BTC دارم. من شخصاً 17732 بیت کوین #hodl کردم که هر کدام را به طور متوسط ​​9882 دلار خریدم. قبل از اینکه این شرکت تصمیم به خرید #بیت کوین برای خود بگیرد، MicroStrategy را از این هلدینگ ها مطلع کردم .

— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 28 اکتبر 2020

Saylor اضافه کرد که قبل از اینکه شرکت تصمیم بگیرد بیت کوین را برای خود بخرد، MicroStrategy را از این هلدینگ ها مطلع کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع