موضوعات دارایی‌های دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض، و متاورس کاملاً نمایش داده می‌شد – حتی در پنل‌های غیرمرتبط با صنعت کریپتو.

خلاصه رویداد Web Summit 2021: کریپتو، تغییرات آب و هوا و فیس بوک
  • اعضای تیم و رهبری کوین تلگراف این هفته در نشست سه روزه وب 2021 در لیسبون به شرکت های بزرگ رسانه ای و چهره های فناوری پیوستند.

مسائل مربوط به غول رسانه های اجتماعی فیس بوک مورد توجه بسیاری در بزرگترین کنفرانس فناوری در جهان بود. این شرکت پس از انتشار اسناد داخلی توسط افشاگر فرانسیس هاگن، علاوه بر تصمیم خود برای ورود به متاورس با تغییر نام تجاری خود به متا، مورد بررسی شدید رسانه‌ها قرار گرفت .

راجر مک‌نامی، سرمایه‌گذار فیس‌بوک، گفت که او معتقد است مدیران این شرکت رسانه‌های اجتماعی به دلیل نقش ادعایی آنها در انتشار محتوای تفرقه‌انگیز و گمراه‌کننده در این پلتفرم باید با اتهامات جنایی روبرو شوند. هاگن این نکته را در سخنرانی خود تکرار کرد و گفت که این شرکت در مواردی مانند پست های مربوط به اتیوپی، جایی که در حال حاضر جنگ داخلی بین تیگرایان و نیروهای دولتی در حال ایجاد است، «جان ها را به خطر انداخته است».

نیک کلگ، معاون امور جهانی و ارتباطات در متا گفت: “باید شفافیت، تحقیقات بیشتر، مقررات بیشتر وجود داشته باشد.”

دارایی‌های دیجیتال، تغییرات آب و هوایی و وضعیت پیرامون همه‌گیری نیز در صنعت فناوری مورد بحث قرار گرفتند. این کنفرانس با شهردار لیسبون، کارلوس موداس آغاز شد که گفت رویای او این است که شهر را به “پایتخت نوآوری در جهان” تبدیل کند و با درخواست مارسلو ربلو دسوزا، رئیس جمهور پرتغال، به پایان رسید که در مورد گنجاندن اقتصادی، تغییرات آب و هوا و “دیجیتال” دعوت به اقدام کرد. انقلاب.»

شاید به دلیل افزایش فضای کریپتو و بلاک چین به عنوان یک نیروی اقتصادی در سال 2021، موضوعات دارایی های دیجیتال، توکن های غیرقابل تعویض و متاورس به طور کامل نمایش داده می شد – حتی در پنل های غیر مرتبط با صنعت. سخنرانان بزرگی از جمله نیکلاس جولیا، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم بازی NFT Sorare، سرمایه‌دار خطرپذیر تیم دریپر، سردبیر یاهو فاینانس، اندرو سرور، مدیر عامل شبکه سلسیوس، الکس ماشینسکی، و سایرین در فضای کریپتو حضور داشتند.

در مصاحبه ای که به زودی با کوین تلگراف منتشر خواهد شد، ماشینسکی گفت که اینترنت در نهایت با رشد فضا به «برنامه دیگری در بلاک چین» تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل سلسیوس با بیان اینکه پیش بینی خود از قیمت یک میلیون دلاری بیت کوین ( BTC ) تا سال 2027 را اضافه می کند، گفت: وب 3.0 تمام پول جهان را به سمت امور مالی دیجیتال منتقل می کند .

کریستینا لوکرزیا کورنیر سردبیر کوین تلگراف به همراه اعضای تیم از جمله تینگ پنگ، وادیم کرکوتین، جیووانی پیگنی، آنا کالچوا و آنا داوسون در Web Summit شرکت کردند. کرنر چهار پانل جداگانه در مورد سرمایه‌گذاری تأثیرگذار، امور مالی فراگیر در زمان کووید-19، «چگونگی ایجاد جامعه در یک دنیای پراکنده» و عصر جدید تجارت را تعدیل کرد.

مطالب مرتبط: مدیر عامل Sorare در شب افتتاحیه Web Summit 2021 دیدگاه جسورانه ای در مورد NFT ها به اشتراک می گذارد.

اگرچه بسیاری از مردم هنوز در سفرهای بین‌المللی در طول همه‌گیری مداوم با چالش‌هایی مواجه هستند – پرتغال به مدرک واکسیناسیون یا آزمایش قبل از ورود نیاز دارد – 42751 نفر در این اجلاس شرکت کردند. به گفته تیم ارتباطات کنفرانس، این رویداد بیشترین مشارکت زنان را در تاریخ 10 ساله خود به خود اختصاص داد: 50.5 درصد یا بیش از 21000 نفر.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع