علیرغم رسیدن به حجم کل فروش بالاتر در این ماه، SuperRare در مقایسه با مارس، نیمی از کلکسیونرهای فعالی دارد که در این ماه از بازار خرید می کنند.

بر اساس گزارش Dune Analytics، SuperRare بازار NFT رکورد ماهانه جدیدی به میزان 31.4 میلیون دلار برای حجم کل فروش در یک هفته مانده به پایان اکتبر ثبت کرده است . 

SuperRare یک بازار NFT تک‌نسخه اتریوم ( ETH ) است که در آن کلکسیونرها می‌توانند سند مالکیت بلاک چین را برای آیتم‌های دیجیتالی مانند میم‌ها، ویدیوها یا آثار هنری خریداری کنند.

رکورد فروش ماهانه قبلاً 29.5 میلیون دلار در ماه مارس بود که 929 کلکسیونر فعال 3179 اثر هنری را خریداری کردند. میانگین قیمت آثار هنری بین 3.0 تا 5.5 اتر یا حدود 12600 تا 23000 دلار بود.

علیرغم رسیدن به حجم کل فروش بالاتر در این ماه، SuperRare در مقایسه با مارس، نیمی از کلکسیونرهای فعالی دارد که در این ماه از بازار خرید می کنند.

در این ماه، 372 کلکسیونر فعال وجود داشته است که 726 مورد با ارزشی بین 9.5 تا 12.2 اتر یا حدود 40000 تا 51000 دلار خریداری کرده اند.

به طور خلاصه، کلکسیونرهای کمتری قطعات کمتری را از SuperRare می خرند. با این حال، آنهایی که تمایل دارند پول بیشتری را برای اقلام بلیط بزرگ خرج کنند.

به عنوان مثال، Starry Night Capital، یک صندوق جمع آوری 100 میلیون دلاری NFT به تنهایی تقریباً نیمی از کل حجم معاملات SuperRare در ماه اکتبر را به خود اختصاص داد. در آخر هفته، آنها «Dankrupt» را از هنرمند XCOPY در SuperRare به قیمت 469 ETH یا 1.9 میلیون دلار خریداری کردند.

اسنوپ داگ همچنین در اواخر سپتامبر یک قطعه XCOPY را به قیمت رکوردشکنی 1300 ETH یا 3.9 میلیون دلار خریداری کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع