به نظر می رسد پلتفرم تجاری محبوب Robinhood در سه ماهه سوم به دلیل افت درآمدهای مرتبط، مورد توجه معامله گران ارزهای دیجیتال قرار نگرفته است.  

شرکت بازرگانی Robinhood با تمرکز بر هزاره، گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را در 26 اکتبر منتشر کرده است، و اوضاع در حوزه ارزهای دیجیتال چندان زیبا به نظر نمی رسد.

این شرکت اظهار داشت که فعالیت دارایی های دیجیتال نسبت به رکورد در سه ماهه قبل کاهش یافته است که منجر به کاهش قابل توجهی حساب های سرمایه گذاری شده جدید شده است. این امر منجر به کاهش درآمد در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به سه ماهه دوم شده است.

Robinhood در این سه ماهه 51 میلیون دلار درآمد مبتنی بر تراکنش های رمزنگاری را گزارش کرد. این رقم در مقایسه با 5 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال 2020، 860 درصد افزایش یافته است، اما در مقایسه با درآمد 233 میلیون دلاری ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال 2021، 78.1 درصد کاهش یافته است .

جالب اینجاست که این شرکت کاهش فعالیت معاملاتی را برای سه ماهه سوم پیش بینی کرده بود . با احیای بازارها، احتمالاً شاهد افزایش درآمد ارزهای دیجیتال برای سه ماهه چهارم خواهیم بود.

کاهش درآمد خالص رابینهود

مجموع درآمد خالص این شرکت در این دوره 365 میلیون دلار است که 14 درصد از رمزارزها را تشکیل می دهد. این رقم نسبت به 565 میلیون دلار گزارش شده برای سه ماهه دوم 35 درصد کاهش یافته است، جایی که تراکنش های دارایی دیجیتال 41 درصد از کل درآمد خالص شرکت را تشکیل می دهد

تحلیلگران وال استریت انتظار داشتند که Robinhood با درآمد 437 میلیون دلاری 6 سنت در هر سهم کاهش یابد، اگرچه رقم واقعی بسیار کمتر از برآورد آنها بود. این شرکت در واقع به دلیل نتایج ناامیدکننده، نزدیک به 2 دلار به ازای هر سهم از دست داد و زیان خالص 1.32 میلیارد دلاری را گزارش کرد.

کل درآمد مبتنی بر تراکنش 267 میلیون دلار بود که 41 درصد نسبت به 451 میلیون دلار در سه ماهه قبل کاهش داشت. ولاد تنف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Robinhood Markets، اظهار داشت:

«این سه ماهه در مورد توسعه محصولات و خدمات بیشتر برای مشتریانمان بود، از جمله کیف پول های رمزنگاری. بیش از یک میلیون نفر تا به امروز به لیست انتظار کیف پول های رمزنگاری ما پیوسته اند .

وی افزود که با نگاهی به آینده، این شرکت متعهد به ارائه “حساب های بازنشستگی با مزیت مالیاتی برای کمک به همه برای سرمایه گذاری بلندمدت” است.

قیمت هود 10% کاهش یافت

سهام رابینهود با انتشار اخبار ناامیدکننده ای که سهامداران را به هم ریخته است، ضربه قابل پیش بینی را به خود اختصاص داده است. طبق گزارش MarketWatch ، قیمت HOOD در معاملات پس از ساعت کاری 10.5 درصد کاهش یافت .

سهام در انتظار انتشار این گزارش به 40 دلار رسید، اما پس از اعلام نتایج به 35.8 دلار سقوط کرد.

سهام رابینهود در 30 روز گذشته 11.4 درصد کاهش یافته است و نسبت به اوایل آگوست که بالاترین قیمت خود با 70.40 دلار بود، 44 درصد کاهش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع