UMA، LRC و GNO در پاشنه اتریوم به بالاترین حد خود رسیدند و قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت کلیدی معامله شد.

شتاب در بازار ارزهای دیجیتال در 8 نوامبر پس از افزایش قابل توجه بیت کوین ( BTC ) که قیمت را به بالای 66000 دلار رساند و اتر به بالاترین حد خود در تاریخ 4793 دلار رسید، دوباره در حال افزایش است. سود حاصل از دو ارز دیجیتال بزرگ به شروع یک رالی در سطح بازار کمک کرد که برای اولین بار ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به بالای 3 تریلیون دلار رساند . 

برخلاف رالی‌های قبلی که در آن بیت کوین به ضرر بازار آلت‌کوین سود قابل توجهی داشت، این بار اکثر توکن‌های 200 تای برتر نیز در رنگ سبز قرار دارند و بسیاری از پروژه‌ها سودهای دو رقمی دارند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیشترین سود در 24 ساعت گذشته UMA (UMA)، Loopring (LRC) و Gnosis (GNO) بوده‌اند.

UMA یک پل زنجیره ای را آزاد می کند

پروتکل دسترسی به بازار جهانی پلتفرمی است که در ایجاد دارایی های مصنوعی در بلاک چین اتریوم تخصص دارد که قراردادهای مالی خوداجرا و خوداجرا هستند و به طرفین اجازه می دهد هر مشتق مالی واقعی را دیجیتالی و خودکار کنند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از رسیدن به پایین‌ترین قیمت 10.72 دلار در 28 اکتبر، قیمت UMA با 109 درصد افزایش به 22.44 دلار در روز 7 نوامبر به بالاترین سطح روزانه رسید زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن با 1329 درصد افزایش به 943 میلیون دلار رسید. .

نمودار 4 ساعته UMA/USD. منبع: TradingView

انفجار ناگهانی در حجم معاملات و رشد قیمت برای UMA زمانی رخ داد که این پلتفرم در تلاش برای ارائه یک پل سریع، ارزان و ایمن برای کاربران مالی غیرمتمرکز، پل لایه‌ای یک تا لایه دو خود را در سراسر پروتکل راه‌اندازی کرد.

هزینه های کم در Loopring کاربران جدید را جذب می کند

Loopring یک راه حل مقیاس بندی لایه-دو zkRollups برای شبکه اتریوم است که در ایجاد تبادل غیرمتمرکز (DEX) و پروتکل های پرداخت تخصص دارد.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای LRC در 5 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت LRC. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای LRC در 4 نوامبر به رنگ سبز صعود کرد و در 5 نوامبر به بالاترین سطح 72 رسید، حدود پنج ساعت قبل از اینکه قیمت طی سه روز آینده 76 درصد افزایش یابد.

شتاب ساخت Loopring در حالی اتفاق می‌افتد که کارمزدهای بالا در شبکه اتریوم همچنان کاربران را به کشف گزینه‌های کم‌هزینه سوق می‌دهد که منجر به رکورد بالای حجم معاملات روزانه ۷۵ میلیون دلاری در Loopring L2 در ۲ نوامبر شد.

مطالب مرتبط: با نزدیک شدن اتریوم به 5 هزار دلار، اتریوم به کشف قیمت بازگشت

Gnosis ادغام با xDAI را پیشنهاد می کند

Gnosis یک پروتکل متمرکز بر ایجاد مکانیسم‌های بازار جدید برای DeFi است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور ایمن دارایی‌های دیجیتال را در شبکه اتریوم ایجاد، تجارت و نگهداری کنند.

طبق داده های Cointelegraph Markets Pro، شرایط بازار برای GNO برای مدتی مساعد بوده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت GNO. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای LRC در هفته گذشته در منطقه سبز افزایش یافته است و در 5 نوامبر به بالاترین سطح 79 رسیده است، حدود 10 ساعت قبل از اینکه قیمت طی دو روز آینده 39.3 درصد افزایش یابد.

افزایش قیمت GNO زمانی است که پروتکل پیشنهاد بهبود Gnosis (GIP) 16 را معرفی کرده است، که پیشنهاد می کند Gnosis و جوامع xDAI باید توکن های خود را برای توسعه بلاک چین xDAI تحت نام “زنجیره Gnosis” ادغام کنند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.88 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 43.2 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع