قیمت سولانا به رکورد جدیدی رسید در حالی که SOL برای اولین بار از نظر ارزش بازار وارد پنج ارز دیجیتال برتر شد.

در حالی که ارزش بازار SOL از مرز 70 میلیارد دلار عبور می کند، سولانا با کاردانو برای کسب رتبه 5 برتر مبارزه می کند

رالی پاییزی سولانا ( SOL ) در 3 نوامبر ادامه یافت و قیمت و ارزش بازار آن به رکورد جدیدی رسید.

SOL در 24 ساعت گذشته 7 درصد افزایش یافت و به 236 دلار رسید و ارزش بازار آن را برای اولین بار در تاریخ به بیش از 70 میلیارد دلار رساند. از آنجایی که این توکن به سطوح بالای رکورد خود می‌لرزید، کاردانو ( ADA ) را برای مدت کوتاهی تغییر داد تا به پنجمین دارایی ارز دیجیتال جهان تبدیل شود.

در حال حاضر، ارزش بازار SOL حدود 69.37 میلیارد دلار است که فقط 500 دلار کمتر از ارزش بازار 69.87 میلیارد دلاری ADA است.

ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار (از 1230 UTC، 3 نوامبر). منبع: مساری

سولانا در جنون NFT تجمع می کند

مبارزه سولانا برای کسب پنج جایگاه برتر ارزهای دیجیتال پس از افزایش قدرت مجدد SOL در سه ماهه چهارم و پایانی سال 2021 به دست آمد. برای مثال، توکن بومی بلاک چین سولانا از اول اکتبر تا کنون بیش از 65 درصد رشد کرده است. از سوی دیگر. از سوی دیگر، بازده ADA در مدت مشابه تنها 2.13 درصد بود.

ADA اساساً در مورد احساسات “فروش اخبار” عملکرد ضعیفی داشت. همانطور که Cointelegraph پوشش داد ، توکن Cardano درست پس از اینکه قابلیت قراردادهای هوشمند مورد انتظار خود را از طریق ارتقاء به اصطلاح آلونزو در 13 سپتامبر عرضه کرد، شروع به سقوط کرد.

نمودار قیمت سه روزه ADA/USDT. منبع: TradingView

در روزهای منتهی به هارد فورک، بهترین بازدهی ADA از سال تا به امروز حدود 1630 درصد بود. در زمان انتشار، آنها حدود 1050٪ بودند. در مقایسه، بازده YTD SOL در زمان نگارش این مقاله بیش از 12700 درصد بود.

پنتوشی، تحلیلگر بازار مستقل، افزایش تعداد پروژه های توکن غیرقابل تعویض (NFT) در سولانا را یکی از دلایل اصلی رونق قیمت آن دانست و با یادآوری توییتی از 16 اوت که به طور دقیق روند صعودی توکن را پیش بینی می کرد.

تعادل در جهان برقرار شده است

2 نوامبر 2021

مطالب مرتبط:  فروش NFT ثانویه سولانا در سه ماه به نیم میلیارد دلار می رسد

محقق Mayson نیستروم Messari نیز اشاره “رشد توانمند” از NFTs در اکوسیستم سولانا اشاره کرد که بلاکچین پردازش 500 میلیون $ ارزش NFT حجم کل فروش ثانویه از آوریل 2021. گزیده:این که آیا سولانا می‌تواند این انرژی اولیه را در رشد بلندمدت NFT نشان دهد یا نه، هنوز مشخص نیست، اما نشانه‌های کنونی دلایل معتبری برای خوش‌بینی نسبت به اکوسیستم رو به رشد NFT سولانا دارند.

آمار سولانا در مقابل اتریوم NFT. مساری

SOL بعدی به 275 دلار می رسد؟

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، آخرین رکورد SOL به بالاترین رکورد خود نیز به عنوان شکستی از ساختار پرچم صعودی آن رخ داد.

نمودار قیمت روزانه SOL/USDT با راه‌اندازی Bullish Pennant. منبع: TradingView

نمادهای صعودی زمانی ظاهر می‌شوند که قیمت در داخل یک ساختار مثلث مانند پس از ثبت یک حرکت قوی بالاتر، که به عنوان میله پرچم نامیده می‌شود، تثبیت می‌شود. معامله گران معمولاً قبل از قرار دادن هدف سود خود در طولی برابر با ارتفاع میله پرچم منتظر می مانند تا قیمت از خط روند بالایی مثلث شکسته شود.

ارتفاع میله پرچم سولانا خشن است، 175 دلار. در نتیجه، حرکت شکست آن از خط روند مقاومت مثلث (~ 158 دلار) باعث می شود SOL تا 175 دلار دیگر رشد کند و در نتیجه هدف سود خود را بالای 275 دلار تعیین کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع