افزایش سه رقمی تقریباً سه رقمی که در TRAC، XYO و MKR مشاهده شد، معامله گران را امیدوار کرد که فصل آلتکوین در راه است.

دستاوردهای سهموی برای OriginTrail، Maker و XYO Network امیدهای فصلی را برانگیخت

پس از اینکه قیمت آلت کوین ها در حال افزایش است و قیمت بیت کوین ( BTC ) در سطح حمایت 62000 دلار باقی مانده است، در 3 نوامبر، فراخوان ها برای فرارسیدن فصل جدید افزایش می یابد . 

در حال حاضر، توکن‌های بازی، پروژه‌های مرتبط با زنجیره تامین و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) داغ هستند و همانطور که در زیر نشان داده شده است، امروز بسیاری از آلت‌کوین‌ها سودهای دو و سه رقمی دارند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیشترین سود در 24 ساعت گذشته OriginTrail (TRAC)، XYO Network (XYO) و Maker ( MKR ) بوده‌اند .

TRAC از “اثر Coinbase” تقویت می شود

OriginTrail پروتکلی است که از خود به عنوان «نخستین نمودار دانش غیرمتمرکز جهان» یاد می‌کند که برای کمک به افراد در سازماندهی دارایی‌های مهم و قابل کشف و تأیید کردن آنها در شبکه بلاک چین طراحی شده است.

طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro ، شرایط بازار برای TRAC برای مدتی مساعد بوده است.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت TRAC. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای TRAC در 30 اکتبر به منطقه سبز تیره صعود کرد و حدود 49 ساعت قبل از شروع افزایش 232 درصدی قیمت طی دو روز آینده، به بالاترین سطح 81 رسید.

افزایش ناگهانی قیمت TRAC زمانی رخ داد که این توکن در چندین صرافی جدید ارزهای دیجیتال از جمله Coinbase فهرست شد.

شبکه XYO از 3 میلیون گره فراتر رفت

پروتکل XYO یک شبکه اوراکل جغرافیایی متشکل از یک اکوسیستم غیرمتمرکز از دستگاه‌هایی است که به‌طور ناشناس داده‌ها را روی بلاک چین XYO جمع‌آوری، تأیید و ثبت می‌کنند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای XYO در 30 اکتبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت XYO. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای XYO در 30 اکتبر به منطقه سبز صعود کرد و حدود 67 ساعت قبل از افزایش 88 درصدی قیمت طی دو روز آینده، به بالاترین سطح 76 رسید.

شتاب ساخت XYO در حالی است که شبکه در 14 اکتبر از مرز 3 میلیون گره عبور کرد.

مطالب مرتبط: بیت کوین سود روز سه شنبه را معکوس می کند، در حالی که سولانا به اتریوم در بالاترین رکوردهای تاریخ می پیوندد.

Maker’s TVL به اوج جدیدی رسیده است

Maker توکن بومی پروتکل وام دهی MakerDAO DeFi است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی ها را قفل کنند تا بتوانند کوین های پایدار DAI را ضرب کنند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای MKR در 1 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت MKR. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای MKR در 1 نوامبر سبز شد و حدود سه ساعت قبل از شروع افزایش 51.4 درصدی قیمت طی دو روز آینده، به بالاترین سطح 70 رسید.

افزایش قیمت و شتاب برای MKR زمانی اتفاق می‌افتد که بر اساس داده‌های DeFi Llama، ارزش کل قفل شده (TVL) در پروتکل به رکورد 17.98 میلیارد دلار رسیده است. این باعث می شود Maker در رتبه دوم پروتکل DeFi توسط TVL قرار گیرد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.711 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 43.2 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع