SCRT و SHIB به اوج‌های جدید صعود می‌کنند، در حالی که رالی CRV روند جانبی تقریباً یک ساله را شکست.

دستاوردهای Secret، Curve و Shiba Inu نشان می دهد که فصل جدید در راه است

با افزایش قیمت در بازار آلتکوین چند روزی است که درخواست ها برای فصل آلت کوین با صدای بلندتر افزایش می یابد. در همین حال، بیت کوین ( BTC ) به پایین‌تر از بالاترین حد خود در نزدیکی سطح حمایت 62000 دلار ادامه می‌دهد. 

اغلب، حرکات آلت‌کوین‌ها حول یک بخش خاص از توکن‌ها، مانند میم کوین‌ها یا پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز متمرکز می‌شوند، اما بازار کنونی شاهد افزایش در همه بخش‌ها است، که احتمالاً نشانه‌ای از گرم شدن فصل‌های دیگر است.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیشترین سود طی 24 ساعت گذشته Secret (SCRT)، Curve (CRV) و Shiba Inu (SHIB) بوده‌اند.

شریک مخفی با OpenSea برای راه اندازی NFT های ناشناس

شبکه مخفی یک پروتکل بلاک چین با حریم خصوصی داده های داخلی برای قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز است که توسط توکن SCRT اصلی خود ارائه می شود.

طبق داده های Cointelegraph Markets Pro ، شرایط بازار برای SCRT برای مدتی مساعد بوده است.

امتیاز VORTECS™، انحصاری کوین تلگراف، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت SCRT. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای SCRT در 22 اکتبر شروع به افزایش کرد و در 24 اکتبر به 79 رسید، تقریباً شش ساعت قبل از اینکه قیمت طی دو روز آینده 65٪ افزایش یابد تا یک امتیاز جدید ایجاد شود. رکورد بالای 9.66 دلار.

افزایش قیمت و شتاب برای SCRT به دنبال راه‌اندازی اولین توکن‌های غیرقابل تعویض ناشناس (NFT) در شبکه مخفی رخ داد، که با همکاری اخیر با بزرگترین بازار NFT OpenSea امکان‌پذیر شد.

Curve اکوسیستم خود را گسترش می دهد

CRV توکن بومی اکوسیستم Curve است که یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است و از یک بازارساز خودکار برای مدیریت نقدینگی روی پروتکل استفاده می کند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای CRV در 25 اکتبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

 Secret، Curve و Shiba Inu
امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت CRV. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای CRV در 25 اکتبر شروع به افزایش کرد و تقریباً همزمان با افزایش 31.66 درصدی قیمت در روز بعد، به بالاترین سطح 77 رسید.

افزایش قیمت CRV در حالی اتفاق می‌افتد که این پروتکل به ایجاد مشارکت و ادغام در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال در شبکه‌های چند لایه-یک و لایه-دو ادامه می‌دهد.

مرتبط: شیبا اینو با افزایش 574 درصدی قیمت SHIB در اکتبر نزدیک به فرسودگی، با خطر کاهش مواجه می شود.

شیبا اینو یک باشگاه اجتماعی ایجاد می کند

Shiba Inu در اواخر سال 2020 به عنوان یک میم کوین منشا گرفت و به اکوسیستمی تبدیل شد که شامل صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap و خط NFT خود برای تجارت اعضای جامعه است.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای SHIB در 24 اکتبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت SHIB. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای SHIB در 23 اکتبر شروع به افزایش کرد و به بالاترین رقم 89 در 24 اکتبر صعود کرد، حدود هفت ساعت قبل از اینکه قیمت طی دو روز آینده 40.7٪ افزایش یابد تا ثابت شود. بالاترین رکورد جدید در 0.000049 دلار.

قیمت فزاینده SHIB پس از معرفی Shiboshi Social Club، که منحصراً برای دارندگان Shiboshi NFT است و امتیازات انحصاری را برای همه اعضای جامعه ارائه می دهد، به وجود می آید.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 2.621 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 45 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع