• Decentraland (MANA) یک روند صعودی معاملاتی را تجربه کرد.
  • MANA در هفت روز گذشته بیش از 313.48% افزایش یافت.
  • پروژه Metaverse تاثیر بیشتری بر افزایش قیمت ها می گذارد.

Decentraland (MANA) مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر در یک روند صعودی معاملاتی قرار دارد. علاوه بر این، MANA کریپتو تنها در یک روز با شکستن الگوی صعودی با حجم خرید زیاد در بسیاری از صرافی‌ها و افزایش بیش از 313.48 درصدی در یک هفته، 80 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش مقاله، MANA با قیمت 3.60 دلار در رتبه سی و پنجمین ارز دیجیتال CoinMarkepCap قرار دارد .

در واقع، Decentraland MANA خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی که توسط بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌شود، تعریف می‌کند . علاوه بر این، به کاربران امکان ساخت، تجربه و کسب درآمد از محتوا و برنامه ها را می دهد.

از سوی دیگر دلیل جهش قیمت مانا پروژه متاورس است. نه تنها MANA، بلکه تمام پروژه‌های رمزنگاری مرتبط با متاورس پس از اعلام فیس‌بوک مبنی بر تغییر نام تجاری متا با هدف «جان بخشیدن به متاورس» شاهد افزایش قیمت خود بودند.

تغییر نام متای فیس بوک بخشی از همسویی مجدد گسترده این شرکت به سمت متاورس است. در ماه سپتامبر، یک سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری در سرنخ ها و شراکت های مرتبط با متافورس منتشر کرد.

مارک زاکربرگ ، مدیر عامل شرکت ، در سخنان کلیدی اعلام تغییر نام تجاری شرکت ، اظهار داشت که “متاورس مرز بعدی است درست مانند شبکه های اجتماعی که در زمان شروع ما بود.”

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که احساسات عمومی بازار نشان می‌دهد که رمزارزها پس از اصلاحات اخیر قیمت، امیدوارند به فصل افزایشی بازگردند. دلیل دیگر این افزایش قیمت فوری می‌تواند این باشد که نهنگ‌ها مخفیانه Decentraland (MANA) را برای تجمع آلت‌کوین‌ها خریداری می‌کنند. همچنین، راه اندازی اعلامیه ستاد مجازی HashKey .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع