• Terra ($LUNA) بیش از 15,862٪ در یک سال افزایش یافت.
  • استیبل کوین UST با پشتوانه الگوریتمی به بزرگترین در نوع خود تبدیل شده است.
  • و به پذیرش Web3 به عنوان دلار DeFi ادامه می دهد.
  • پس از افزایش، بسیاری در مورد مفهوم LUNA Surge حدس می زنند.

به طور باورنکردنی، Terra (LUNA) در هفته گذشته 50 درصد رشد داشته است، با وجود اینکه غول رمزارز بیت کوین (BTC) در هفت روز گذشته 9.03 درصد کاهش یافته است. LUNA برای پنج روز متوالی به بالاترین حد خود رسیده است و بیش از 15862٪ در یک سال را به ثبت رسانده است. ناگفته نماند، استیبل کوین غیرمتمرکز و الگوریتمی TerraUSD (UST) به بزرگترین در نوع خود تبدیل شده است. همچنین، پذیرش Web3 را به عنوان دلار دی‌فای افزایش می‌دهد. 

در حالی که LUNA روز به روز در حال افزایش است، برخی از تحلیلگران کریپتو در تلاش هستند تا دلیل موقعیت صعودی سکه را تشخیص دهند. برخی ادعا می کنند که موفقیت به دلیل برندسازی لایه 1 است. حتی بیشتر از این، یک دلال محبوب memecoin در توییتر، Dogetoshi می‌گوید که «Luna اساساً Synthetix است، اما با نام تجاری Layer 1 به جای نام تجاری برنامه Ethereum، به همین دلیل است که به‌عنوان لایه 1 به جای DeFi قیمت‌گذاری می‌شود.» این توییت سطح بحث‌های زیادی را ایجاد کرد و بسیاری در مورد ارزیابی او بحث کردند.

از سوی دیگر، زک گوزمن ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در یک موضوع توییتری دلیل افزایش مصلحت‌آمیز LUNA را توضیح داد. به دنبال توییت‌هایش، او می‌گوید که پس از ارتقای کلمبوس-5 Terra، LUNA فقط 4 برابر می‌شود.

پروژه کریپتو @terra_money ( $LUNA ) در هفته گذشته 50 درصد افزایش یافته و حتی با کاهش 5 درصدی بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.

استیبل کوین دلاری UST با پشتوانه الگوریتمی آن به بزرگترین در نوع خود تبدیل شده است و همچنان از Web3 به عنوان دلار DeFi استفاده می کند.به همین منظور، تا زمانی که افراد بیشتری از UST به عنوان استیبل کوین انتخابی خود استفاده کنند، LUNA کاهش تورم و احتمال افزایش قیمت آن بیشتر شده است. او همچنین می‌افزاید که پروژه‌های رمزنگاری که برنده می‌شوند، همانهایی هستند که مشکلات واقعی را حل می‌کنند.

به طور خلاصه، عامل کلی مؤثر بر عرضه و قیمت LUNA این است که عرضه آن به طور مستقیم تحت تأثیر عرضه UST است که سپس توسط تقاضای UST تعیین می شود. قابل ذکر است، تقاضای UST تابعی از پذیرش کاربر و عملکردهای مختلف دیگر است.

علاوه بر این، اگر عرضه LUNA کمیاب تر شود، فرض کنید یک سال کامل از این لحظه، قیمت LUNA به طور سهموی افزایش یابد. در زمان انتشار، LUNA 30.36% در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است و طبق CoinMarketCap، 74.73 در هر واحد معامله می شود . 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع