دولت بایدن می گوید دارایی های دیجیتال قانون تحریم های آمریکا را به حداقل برساند

  • دولت بایدن هشدار می دهد که دارایی های دیجیتالی برنامه تحریم های آمریکا را کاهش می دهد.
  • مقامات بر اساس معایب متعدد ناشی از دارایی های دیجیتالی بر این امر تأکید کردند.
  • در عین حال ، ایالات متحده بیش از 9000 رژیم تحریمی علیه کره شمالی و ایران وضع کرده است.

دولت بایدن رئیس جمهور آمریکا هشدار داده است که دارایی های دیجیتالی و فعالیت های مرتبط با آنها رژیم تحریم های آمریکا را کاهش می دهد. همچنین ، وزارت خزانه داری ایالات متحده به طور خاص به خطرات مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و نحوه تأثیر آن بر قانون تحریم کشور اشاره کرد.

در مورد این موضوع ، وزارت خزانه داری ایالات متحده به طور خلاصه توضیح داد که ،

نوآوری های تکنولوژیکی مانند ارزهای دیجیتال ، بسترهای پرداخت جایگزین و روشهای جدید پنهان کردن معاملات برون مرزی ، همگی به طور بالقوه کارایی تحریم های آمریکا را کاهش می دهد.

به طور مشابه ، مقامات بیشتر از بوت به بوت توضیح دادند که ارز مجازی بیش از هر چیز دیگری فعالیت های مخرب را تشویق می کند. حتی این امکان وجود دارد که به مهاجمان فضا برای نگهداری و انتقال غیرقانونی وجوه داده شود.

با وجود خطرات متعدد ناشی از ارزهای رمزنگاری شده ، این سیستم همچنین امکان ایجاد یک سیستم چند پرداختی را فراهم می کند که به نوبه خود ارزش دلار آمریکا را کاهش می دهد. پیش از این ، وزارت خزانه داری آمریکا از همه این موارد به عنوان موضع خود یاد می کرد.

در همین حال ، ایالات متحده بیش از 9000 تحریم در حال حاضر به عنوان تنها پایه سیاست خارجی آمریکا اعمال کرده است. بر اساس این گزارش ، ایالات متحده برنامه تحریم علیه کره شمالی و ایران را به دلیل دست داشتن در نقض حقوق بشر و تروریسم وضع کرد.

   “این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع