• مقامات بانکی ایالات متحده در حال بررسی راه هایی هستند تا بانک ها بتوانند پرچمدار بیت کوین رمزنگاری شده را در این کشور نگه دارند.
  • این توسعه بانک ها را قادر می سازد BTC را به ترازنامه خود اضافه کنند.
  • بانک ها حتی می توانند از بیت کوین به عنوان وثیقه برای وام استفاده کنند.

جلینا مک ویلیامز، رئیس شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به تازگی چند خبر خوب را فاش کرده است. برای کل جامعه بیت کوین (BTC) است . به گفته مک‌ویلیامز، تنظیم‌کننده‌های مالی ایالات متحده در تلاش هستند تا سیاست‌های دوستدار رمزنگاری را ارائه دهند که به طور کلی به بانک‌ها اجازه می‌دهد بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کنند .

با این مجموعه قوانین دوستدار رمزنگاری آتی، هر بانکی که دارای روح رمزنگاری است می‌تواند مستقیماً با آن تعامل داشته باشد و انجام دهد. فعالیت‌های مرتبط با بیت‌کوین در کشور . با این حال، نه تنها بیت‌کوین، بلکه بانک‌ها نیز می‌توانند با سایر ارزهای دیجیتال موجود تعامل داشته باشند .

علاوه بر این، با انجام این کار، راه را برای بانک های ایالات متحده هموار می کند تا بیت کوین را به طور عمدی برای تجارت مشتری نگه دارند. یک چیز مسلم است که وقتی زمان آن فرا برسد، بانک ها می توانند از بیت کوین به عنوان وثیقه برای وام استفاده کنند.

مک ویلیامز گفت،

من فکر می کنم که ما باید به بانک ها اجازه دهیم در این فضا، ضمن مدیریت مناسب و کاهش ریسک. اگر این فعالیت را در داخل بانک ها وارد نکنیم، در خارج از بانک ها توسعه می یابد… تنظیم کننده های فدرال قادر به تنظیم آن نیستند.

با گسترش بیشتر، اگر این اتفاق بیفتد، مشتریان یک تجربه کاملاً جدید خواهند داشت زیرا یک کت و شلوار پیشنهادی در دسترس خواهد بود. با حرکت بیت کوین، انتظارات زیادی وجود دارد که این توسعه، شتاب صعودی بیت کوین و پذیرش جریان اصلی را افزایش دهد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع