پال می گوید که انتشار آتی ETH 2.0 و ETH ETF چرخه بازار ارزهای دیجیتال را گسترش می دهد.

رائول پال، مدیر پیشین صندوق تامینی گلدمن ساکس و بنیانگذار Real Vision، معتقد است که کارشناسان رسانه های اجتماعی اشتباه می کنند و چرخه بازار ارزهای دیجیتال امسال به پایان نمی رسد.

اما ممکن است در این راه همه چیز کمی پرمو شود.

در یک مصاحبه Real Vision در 3 نوامبر، پال پیش‌بینی کرد که روند صعودی فعلی مانند سال‌های 2015 و 2017 در دسامبر به پایان نمی‌رسد و در عوض تا زمانی بین مارس و ژوئن ادامه خواهد داشت.

به گفته پال، بازارهای بیت کوین، اتریوم و آلت کوین احتمالاً «مسیر بیشترین درد را در پیش خواهند گرفت» و احتمالاً طی شش ماه آینده دو بار سقوط خواهد کرد .حدس من این است که ما احتمالاً یک فروش داریم، و سپس دوباره پاره می‌شود، زیرا این مسیر بیشترین دردها است و بازارها تمایل دارند مسیر بیشترین درد را در پیش بگیرند.»

Cointelegraph در 4 نوامبر گزارش داد که داده های اقتصادسنجی منبع داده های زنجیره ای نشان می دهد که اگر چرخه فعلی از همان الگوی سال 2017 پیروی کند، اوج بعدی قیمت BTC می تواند تا 253800 دلار باشد .

در طول سال 2021 پال به طور فزاینده ای نسبت به اتریوم صعودی شده است و آن را در ماه آگوست به عنوان “بزرگترین تجارت” توصیف می کند. او گفت که راه اندازی آتی Eth2 و راه اندازی بالقوه ETF اتریوم در نیمه اول سال 2022 ممکن است کاتالیزوری برای یک رالی عظیم، گسترش دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال و جذب موسسات بزرگ باشد.

 موسسات تمایل دارند تصمیمات تخصیص دارایی را به صورت فصلی اتخاذ کنند، و حدس من این است که سه ماهه ژانویه تا مارس سال آینده شاهد جریان عظیمی خواهیم بود.”

«همه ETH خود را به خطر می اندازند. این عدم تعادل عرضه و تقاضای باورنکردنی را در ETH ایجاد می کند که در آن تنها حدود 11٪ از کل عرضه ETH موجود است. همه چیز دیگر برای این سرمایه گذاری قفل شده است.»

بیشتر بخوانید: بیت کوین در این چرخه به 253 هزار دلار و اتریوم به 22 هزار دلار در صورت تکرار روند صعودی به نصف سال 2016 خواهد رسید.

همه اینها به این معنی است که ما احتمالاً شاهد یک چرخه طولانی خواهیم بود، و من فکر می کنم که بین مارس و ژوئن ادامه خواهد داشت و این یک مرحله جدید خواهد بود.

بیت کوین در سال 2009 ایجاد شد و تاکنون در چرخه های بازار تقریباً چهار ساله حرکت کرده است ، تقریباً نصف می شود، یعنی زمانی که پاداش بلوک ماینینگ به نصف کاهش می یابد و عرضه بیت کوین را کاهش می دهد.

نصف شدن در سال 2012 و 2016 اتفاق افتاد و آخرین نصف در می 2020 اتفاق افتاد. در حالی که بیت کوین 7.3 برابر از آن زمان افزایش یافته است، تعداد فزاینده ای از تحلیلگران فکر می کنند که با پذیرش جریان اصلی، چرخه ها دیگر تسلط نخواهند داشت.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع